{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

sne er MEGET farligt!! {{forumTopicSubject}}

siger Fikke.
da vi skulle ud af stalden idag, og jeg åbnede porten,og phuuh.. sagde fikke og så meget mistænksomt på sneen, det er altså farligt det her! Mmm.. men det smager godt :o)
så kan man godt gå i det smiley
(men så da vi var nået forbi laden og blæsten kom stærke fra siden)
sving, kom det fra fikke og stod meget fornærmet med rumpen mod blæsten "jeg går i hvert fald ikke længere"! ind til at det kom et stort sus ude fra marken lige ind i fikkes bagdel, uff hvor blev hun pukkelrykket!
så kan jeg da også godt gå lidt hvis det skal være på den måde!! sagde fikke muggent smiley
hun var sød da vi red smiley
men SÅ da vi skulle ud igen var det jo blevet mørkt! og det var begyndt at sne. :'O
og lige så snart jeg havde åbne porten inde fra ridehuset, hoppede fikke baglens og sagde FARLIG, det der får du mig i hvert fald ikke ud i! for phuuh hvor er det farligt!! phuuh, phuuh, sagde fikke. så begyndte hun stille og rolig at sætte det ene ben lidt frem mens hun sagde phuuh.. tilsidst var vi helt henne ved porten smiley så måtte man jo lige smage lidt på sneen igen :o) Mmm.. det smagte godt, så er det jo nok det samme sne som sidst smiley så kan man da måske godt tage den ene hov llidt frem mens man siger phuuh når man sætter den og så den anden og phuuh.. hvor man kan pruste ;P
vi kom ud af ridehuset, men så kom vi jo til det hjørne hvor det blæste igen, sving! og fikke var drejet med rumpen mod vinden igen, men efter lidt besvær kom vi dog ing i stalden igen :o)

det var bare lidt om min og fikkes (Manifique) ridetur idag smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sne er MEGET farligt!!
Kommentér på:
sne er MEGET farligt!!

Annonce