{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Mille's dagbog {{forumTopicSubject}}

D 5 Maj- 2007 Skulle Mille til hingst det gik alletiders med at få hende i trailerne men hold op hvor stod hun urolig på hele turen til Flejstedvang.
Det gik fint da vi komme derover Mille gik ligeså stille ned af trailerne.
Og hun faldt hurtig til hos Hans Jørgen.
Det blir simpelthen så spændene om hun får føl til næste år med Merlin Dyrviggård..
Hehe jeg ved ikke hvornår hun skal hjem, det ringer Hans Jørgen og siger til mig..
Så det er jo godt.. smiley

Så har jeg snakket med Hans Jørgen..
Mille er ikke kommet i brunst endnu.
Hun sparker ud og hvad ved jeg efter Merlin Dyrviggård.
Når men opdatening kommer:-)

D 14 Maj: Så er Mille blevet bedækket nogle gang, så hans Jørgen mener at jeg kan hente hende på på Torsdag eller Fredag i denne her uge så det er jo alletiders savner hende os bare helt vildt...
Opdatening når jeg ved mere..

D 17 Maj : idag ringede Hans Jørgen til mig og sagde at Mille er blevet bedækket 5 gange og at hun er klar til at komme hjem når jeg kan hente hende.. UFF jeg glæder mig til at se hende igen..
Jeg elsker hende bare SÅÅ højt, hun blir aldrig sat til slag, ALDRIG.. Min Baby.. :o)

D 20 Maj : Så er Mille kommet hjem igen,kæft jeg har savnet hende smiley
Nu må vi håb at hun er kommet i fol.. smiler.
Love you Mille <33

D 29 Maj : Som i alle sikkert ved så søgt jeg en rytter til min hest, og jeg har fundet en der hedder Heidi som jeg har gået i skole med, som gerne vil ride hende.
Nåh men idag var Heidi så ud og ride på Mille, og det gik alletiders.
Mille opføret sig alletiders, men hun var dog mere intresseret i hvad jeg lavede..
Hun standsede hele tiden op ved mig og kig efter mig om jeg nu os var der endnu..
Så man kan sige at Mille har knyttet bånd til mig men har jo os haft hende i to år.. smiley
Jeg skal os have fat i dyrlægen og spørger om hvornår det er tid til at få hende skannet og se om hun er med føl.
Hun blev bedækket sidste gang den 17 Maj, så der er vist gode tíd endnu.

D 2 Juni skal Mille scannes(Imorgen) og jeg håber virkelig der er føl i hende.. smiley
Hun skal være på klinikken før kl 09 om formiddagen, men håber ihvertfald at det er positiv.. smiley
Opdatening efter scanning..

D 2 Juni.
Mille har været ind ved dyrlægen idag, og hun er ifolet.
Hun havde endda tvillinger smiley
Men den ene foster klemt dyrlægen da der er for høje risiko ved tvillinger.
Så hun skal scannes igen i midten af næste uge, også se om hun stadig er med føl.
Mille var så rolig da dyrlægen tjekkede hende, der var ingenting med hende..
Så det er jo godt, nu håber jeg bare at hun ikke smider hendes andet foster.

D 3 Juni, da jeg har fået arbejde i Herning Ridehal blir mille flyttet til Herning ridehal og stå.
Glæder mih totalt meget til at komme derop og arbejde også er det jo ikke bedre end at Mille skal med..<33

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Mille's dagbog

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce