1.473 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Gymnasie og computer. Str Gymnasie og computer. Str

Ja jeg skal starte på HTX ger d. 8 og skulle gerne have en ny computer. Da den skal køre nogen store programmer skal den have en stor processor osv, og den skal kun bruges til skolebrug, så den behøver ikke have alt muligt så man kan spille.

Lige pt har jeg en 15,6 " skærm og syntes den er lidt stor at have med. Men har simpelhen forelsket mig i en fra bilka, som kan det jeg skal bruge og meget mere, og så er den lidt sød fordi den er pink smiley Men den er også 15.6 " så vil høre hvad str i har og om i syntes de er svære at bære rundt på i 3 år?

da den skal bruges til matematikprogrammer osv skal jeg ikke have mindre end 13, så det kan være ligemeget hvis i syntes 11 og 10 " er fine smiley

Og kender i eventuelt nogen gode hjemmedesider hvor man kan købe skuldertasker. Skal lige have googlet lidt, men det kunne være i kendte nogen sider smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gymnasie og computer. Str
  • #1   29. jul 2011 Hmm, jeg havde en 17'' gennem mine 3 år på gymnasiet. Da jeg kun havde 500 meter til det gymnasium, jeg gik på, tillod jeg mig selv at købe en computer med stor skærm, som jeg helst ville smiley

... Men jeg kan godt se, at det kan være irriterende at slæbe rundt på en så stor computer, hvis man har langt /:

• #2   29. jul 2011 Selvom man ved, hvilke timer man skal have, og hvilke bøger man skal bruge, så er der dage, hvor man simpelthen skal have SÅ mange bøger med - og hvis computeren så kommer oveni.

Men altså ... det kan jo lade sig gøre smiley - og hvis man er heldig, kan man have et skab på skolen til sine bøger.

• #3   29. jul 2011 Det er faktisk ikke fordi jeg har så langt igen, har haft den med i ½ år hver dag og skal ikke gå længere, men ved jo heller ikke hvor mange bøger man får smiley

• #4   29. jul 2011 Har denne: http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-U35JC-RX193V-Core-i5-13.3-2252922.html

Deeeejlig størrelse!

• #5   29. jul 2011 Jeg købte en 13'' på lidt under 2 kg, fordi jeg ikke ville slæbe rundt på for meget. Er færdig med mit første år på STX. Jeg er glad for jeg valgte en let computer, fordi jeg hader at cykle med en tung taske.

Men på mit gymnasium er der mange med en 15''. Så jeg tror ikke, de er for tunge eller besværlige. smiley

• #6   29. jul 2011 har en macbook 13 tommer - PERFEKT STØRRELSE TIL GYMNASIET!

• #7   29. jul 2011 13" som de andre siger er perfekt. De andre er for små smiley

• #8   29. jul 2011 Nogle gange kan det være lidt tungt at slæbe.. men en cykel med kurv er guld værd smiley
    På hhx kan man godt synes jeg.. men på handelshøjskolen havde jeg virkelig et problem, de dage jeg ikke var i bil..
    I Neye har de mange fede tasker..
    og de lækreste computertasker fra DKNY og CK

• #9   29. jul 2011 Har selv slæbt min 15,6" i et år, og synes altså den er tung!
    Havde jeg pengene ville jeg skaffe en mindre smiley Men vægten af forskellige computere er selvfølgelig også forskellig, man kan få nogen letvægts smiley

Men 15,6" maks og min 13" vil jeg sige smiley

Og så er det altså en fordel med en rygsæk hvor computeren kan være i. Jeg pakker taske hver dag, og det er alligevel til at få ondt i ryggen af, selvom jeg ikke går så langt, kunne slet ikke forstille mig hvor slemt det ville være at slæbe på en skuldertaske smiley

• #10   29. jul 2011 Jeg har en Acer 15,6"
    Jeg har bare min computertaske, også et par bøger i, har fungeret upåklageligt mit første år - vi er så heldige at vi har mange elektroniske bøger + ikke får ark, de ligger alle på nettet.

• Julia S
    Julia S Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #11   29. jul 2011 Man får ikke så mange bøger igen og de fleste af dem ligge inde på nettet så det er til at overkomme smiley Jeg skal selv til at starte på mit andet år smiley

• #12   30. jul 2011 Det med bøger kommer altså an på hvilket gym man går på smiley Jeg har 8-10 bøger i biologi (mit hovedfag) og skal typisk have 2-3 af dem med til hver biologilektion.. så kan i selv regne ud hvor mange bøger jeg har med når jeg har 4 lektioner!

• Julia S
    Julia S Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #13   30. jul 2011 Katrine: nu skriver hun jo HTX smiley Og der går jeg selv smiley

• #14   3. aug 2011 min er kun en 10,5" smiley smiley

Kommentér på:
Gymnasie og computer. Str

Annonce