{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

gymnasie notater 2 {{forumTopicSubject}}

ja jeg har lavet et lignende indlæg i dag, men er ved at gå ud af mit gode skind pga af alle de lorte notater som jeg har skrevet.. det sidste halve år har jeg skrevet i hånden dvs. jeg har rigtige mange papirer med tekster og notater osv. derfor har jeg nu valgt at bruge min computer til alle fag ( har ikke bestemt om jeg bruger den til matematik, fysik og sådan, men ellers ) men nu står jeg så med en masse notater der IKKE er på computeren, jeg har puttet dem i ringbind, og så faneblade ( en farve til hvert fag ) og der ligger tekster, notater og grammatik sammen, rimelig uoverskueligt! det bliver mere overskueligt når mine notater kommer på computeren, så det kun er grammatik og tekster i mit ringbind ( har små plast mapper til skolen ) men hvad gør jeg med det jeg har skrevet, altså for at holde orden, og hvordan skeldner jeg så jeg kan finde ud af det når jeg skal til eksamen om 3 år, og det første halve år er på papir og det andet ikke er? HJÆLP MIG! er ved at .. dø ):

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gymnasie notater 2
  • #1   3. jan 2011 Brug et program der hedder OneNote fra office pakken der kan købes til computere med mirkrosoft som styreprogram (eller hva det nu hedder)

Går selv på gymnasiet og bruger det selv. Det er fantastisk til at holde styr på dine notater, det er som en notesbog, bare på computeren smiley

• #2   3. jan 2011 det ved jeg, men nu får vi stadig tekster printet ud fra skolen af + har en del fra det sidste halve år som jeg skrev i hånden.

• #3   3. jan 2011 Jeg havde bare mine papirer fra hvert fag liggene i hvert sin fane, ligesom du har nu.
    Når jeg så skulle læse til eksamen, tog jeg papirene fra det fag og delte det op i emner, fik læst det hele igennem og skrevet nye "koncentrerede" noter, som jeg kunne bruge som "databog" til eksamen - desuden var det også rigtig godt for mig at få læst tingene igen OG skrevet dem ned, så man bedre kunne huske og forstå dem smiley

Kommentér på:
gymnasie notater 2

Annonce