{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Puha, en dyr omgang {{forumTopicSubject}}

Er her i går blevet spurgt om jeg kunne tænke mig at ride 4 års championat en en hest jeg er ved at ride.

Problemet ligger i at jeg de sidste to år ikke har været aktiv indenfor ridesporten så sådan som rytterlicens og kontigenter til diverse klubber olign. har jeg ikke betalt. HVilket betyder at jeg skal betale et generhvervelses gebyr til rytterlicens + rytterlicens og klub kontigent.. og det løber op i ca 1500 ,-

og så fordi det er så lang tid siden at jeg har startet har jeg heller ikke ret meget stævne udstyr tilbage som jeg kan komme i, så det skal jo købes (gider heller ikke at betale alt for lidt, det skulle gerne være noget jeg vil bruge i fremtiden)

så der går hurtigt op, og ikke for at glemme indskud til klassen (men mon ikke om vi kunne lokke ejeren til at betale det)

vil rigtig gerne, det kunne være så sjovt, for hesten har virkelig potientiale, men tror ikke rigtig pengepungen sys det samme.. hehe

Og så har jeg oss lig et spørgsmål: der står at der i dressur må bæres sort eller mørk jakke, er navy blå ind under kategorien mørk?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha, en dyr omgang
Kommentér på:
Puha, en dyr omgang

Annonce