{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

prøv at følg 10 indlægs reglen... {{forumTopicSubject}}

der erlige nu kun 3 (?!) indlæg på forsiden der er af mere eller mindre seriøse emner!
Alle andre er om stem i mine udfordringer, jeg har nye billeder, gov en bedømmelse...
suk...


Sakset fra et tidligere HA indlæg.
10 indlægs reglen er rigtig god, da man på den måde undgår at få skubbet seriøse og interessante tråde og debatter ned fra top 10 listen, hvorefter de "dør ud"
De færeste går nemlig ind og ser på senere indlæg end de 10 første. Det er træls, at en tråd måske kun kører i 20 minutter og så dør, pga at der er kommet 10 tråde med samm eemne...

10-indlægsreglen
Reglen er simpel. Hvis du fx vil poste et indlæg om nye billeder og der blandt de 10 første indlæg i det dertil beregnede forum er et indlæg om nye billeder, skal du skrive i denne tråd. Denne regel gælder ALLE former for indlæg.
Vi gør opmærksom på at det ikke nytter noget at camouflerer indlæg, for så at lægge dem ind i fora hvor de ikke hører hjemme. Hvis i både vil fortælle om den hyggelige dag med ponyen og have udfordringer, så bedes i venligst lave 2 indlæg.
Nogen gang sker det at bølgerne går lidt højt, og her forbeholder vi os retten til at gå ind og lukke og slukke for en tråd, hvis sproget er ved at gå over gevind. Det er tilladt at diskuterer og komme med sin mening, hvis det blot bliver gjort på en pæn og fornuftig måde.


og lige en ekstra ting:
Giv dit indlæg en SIGENDE overskrift. Det er møgtræls fx at gå ind under en tråd med titlen "hjælp mig", i den tråd at nogen har brug for et godt råd, og at det så bare er en der tigger stemmer eller bedømmelser.

Ovenstående "sure opstød" er en reaktion på det sidste stykke tids fejltagelser og afvigelser fra HA ernes regler for forum.
håber at I vil bære over med mig... men kan i ikke det, er det dog stadig vigtigst, at I følger reglerne!

Med venlig hilsen Marie-Louise Jensen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prøv at følg 10 indlægs reglen...
  • #1   7. jul 2006 hvis jeg kunne lave et tommefinger tegn til dig gjorde jeg det.. synes også det er ved at være træls med de indlæg

  • #2   7. jul 2006 kan kun være enig, er virkelig træt af de useriøse indlæg. Synes faltisk det burde være "ulovligt", for tror det er den eneste måde folk forstår det på. Lige meget hvor mange gange man skriver her i forum om ikke folk kan overholde reglerne er der altid en masse der ikke gør.!!! Synes bare det er utroligt at folk kan tage en side som denne SÅ useriøs!

Kommentér på:
prøv at følg 10 indlægs reglen...

Annonce