{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Markedet: hvad må man egentlig? {{forumTopicSubject}}

altså nu er jeg lidt forvirret. For for en mdr siden eller mere fik jeg slettet min ann af en HA. Min ann omhandlede at jeg søgte en lejlighed hvor jeg kunne have min hyp med mig.

Men jeg ser ann. som er 1 mdr gammel eller mere som også går ud på at finde en lejlighed med hest. Og de er ikke slettet

Så må man eller må man ikke oprette sådanne ann. i markedet om at man søger bolig med hest. Da jo tydeligvis er forskel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Markedet: hvad må man egentlig?
  • #1   29. maj 2011 Det spørgsmål skal du nok hører en ha om... Men grunden til at den muligvis er der endnu den annonce du hentyder til er nok fordi de endnu ikke har set den.. der er mange annoncer på hg og de kan ikke tjekke dem alle hele tiden...

• #2   29. maj 2011 en ann. Jeg har set har jeg skrevet til Ha om og de meldte tilbage at de ville kigge på men ann er der stadig. Så ja er der forskel på folk?

derfor spørg jeg i det åbne da jo åbenbart er forskel på Ha'erne

• #3   29. maj 2011 Mange af reglerne på HG er diffuse og jeg har flere gange erfaret at HA´erne kan tolke dem meget forskelligt - det er ret træls, at reglerne ikke er tydeligere, så der ikke opstod sådan nogle situationer.
    Jeg ved det desværre ikke, men de har en boligsektion på Hestenettet.dk mener jeg - hvis du ikke allerede har oprettet derinde også.. smiley

Kommentér på:
Markedet: hvad må man egentlig?

Annonce