{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Hvorfor gør en hund.... {{forumTopicSubject}}

Har ikke særlig meget forstand på hunde så håber at der er nogle der kan hjælpe smiley Har prøvet nogle gange at forskellige hunde er kommet op til mig og begyndt at stå at gø, nogle gange følger de også efter mig.
Jeg gør ikke lige umiddelbart noget for at tricke det. Stopper hverken op og vil hilse på dem og kigger dårligt nok på dem.
Jeg har ilder og rotter og en veninde som har en hunhund som jeg ser ret ofte. Ved ikke om de kan finde på at gø hvis de kan lugte det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor gør en hund....
  • #1   17. maj 2011 Min hund kan godt gø at folk der kommer forbi, bare for at vise at de ikke skal komme tættere på.

En hund på min avisrute (den er på en gård) gør også hver gang jeg kommer. Den står tit på lang afstand og gør, uden at gøre andet. Det er også for at gøre opmærksom på at den er der, og at jeg ikke skal komme for tæt på. Og så er det nok bare en vane. smiley

Min svogerindes hund gør også tit når den kommer hjem til min kæreste, og der er mange mennesker, især hvis det er mennesker den ikke kender. Igen for at markere at den er der, og man ikke skal tro man kan komme for tæt på. smiley Og igen en vane.

• #2   17. maj 2011 Vores lille hund gør bare generelt af alle der komemr. Jeg tror det er fordi hun vil gøre opmærksom på sig selv;)

Men undgå genrelt øjnkontakt, så skulle der ikke være noget "farligt" over dig;)

• #3   17. maj 2011 Jeg synes bare at det virker underligt. Må nok lige nævne at det er på Christiania jeg oplever det. Hundende følger efter mig og kan finde på at opsnuse mig igen efter at have gøet af mig nogle timer tidligere. Og ejerne har meget svært ved at overtale hundende til at stoppe. Jeg bruger mange timer hver dag på Christiania, og det sker stort set hver gang jeg er der. Jeg ser det ikke rigtig ske for andre mennesker derinde. Derfor jeg tænkte at det måske ikke bare var for at gøre opmærksom på sig selv. Synes det er meget underligt, for jeg ignorere dem altid :S

• #4   17. maj 2011 De står bare og gør. Puster sig ikke op men logre heller ikke med halen. Ikke specielt meget kropssprog der

• #5   17. maj 2011 min forældres lille hund gør af ALLE. det er vel en form for beskyttelse, og for at sige det er ham der bor her.
    Min egen gør også hvis folk kommer. God vagthund smiley

Men nogle hunde kan ikke lide nogle mennesker, det kan være du "udsender forkerte signaler"

Ex. min egen hund er bange for min svigerfar, virkelig bange, han har aldrig gjort ham noget, men han har ofte dårlige dage, og det kan min hund mærke, og vil derfor væk fra ham

Kommentér på:
Hvorfor gør en hund....

Annonce