664 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hvorfor gør han det? Hvorfor gør han det?

Hej.
Min islænder er begynd at stikke af, når de bliver lukket ind. Jeg nåede ikke op for at lukke dem ind som jeg plejer, så ham Ási står opstaldet ved, lukkede dem ind, (han lader dem bare løbe ind, selvom der ikke er hegn hele vejen, og han før har gået ud der, hvilket han også gjorde i dag)
Min far kom spænende hen til mig og sagde at han var løbet ud. Så jeg for der hen, men har var nem at få ind.
Ham han er opstaldet ved kom ud til mig at sagde at det ikke duede, han ville ikke lukke ham ud mere, så nu skal han stå inde selv et par timer om dagen, imens de andre er ude, og så skal jeg lukke ham ud når jeg kommer fra skole og hvis han gør det en gang til, skal jeg finde et nyt sted.
Bum, der stoppede mit hjerte med at slå, (eller)
Jeg er bare super glad for det sted, det tager mig to minutter at cykle der hen, tager mig 5 minutter at ride hen til vores skov, og hvad nu hvis han ikke kan stå der mere, ja hvad gør jeg så lige..
Jeg havde bare lige brug for at komme ud med det.
I går løb han faktisk også ud fra indhegningen, hvorfor tror i at han gør det? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor gør han det?
  • #1   1. apr 2013 det er da ikke særlig ansvarligt af staldejer at lade dem løbe ind uden der er noget hegn?

• #2   1. apr 2013 "Begyndt at stikke af når de bliver lukket ind" - er der nogle fortilfælde, eller var det første gang ?
    Hvis der er et stykke som mangler hegn, ved jeg heller ikke om jeg vil kalde det at "stikke af", men fair nok. Synes ikke det er hestens skyld, og måske du kunne tage en snak med staldejer om hvordan ind- og udlukning foregår, og evt. kunne foregå ? smiley

• #3   1. apr 2013 jeg ville flytte min hest, den staldejer går tydeligvis ikke så meget i hestenes sikkerhed, og det er ikke iorden! det er komplet uansvarligt den måde du beskriver at de bliver lukket ind på!

Kommentér på:
Hvorfor gør han det?

Annonce