{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Smed - glemt noget {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg har lige haft smed til min hest efter en del uger smiley og så her til aften da jeg skal lukke ind, ser jeg så at smeden har glemt at file hendes hove foran - han plejer ihvertfald at gøre det. Hun går med de der ligner bagsko, på forhovene..

Så hoven stikker 2-3 mm ud over skoen, foran.. Sker der noget ved det? Eller er det eneste ved det, bare at der går noget kortere tid inden hun skal have smed igen ( smiley )? Hvad ville I have gjort?

Ikke at jeg er fuldstændig panisk, pyldret eller noget andet, det irriterer mig bare en smule.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smed - glemt noget
  • #1   22. mar 2011 det sker der ikke noget ved

• #2   22. mar 2011 Ring og snak med smeden om det imorgen at han har glemt at gøre det men tror ikk der sker så meget ved det når det ikk er mere men kan godt ske de så skal skiftes lidt før

• #3   22. mar 2011 Det sker der ikke noget ved, jeg brugte en overgang en billig gammel smed som aldrig gjorde det - det så ikke pænt ud, men der skete ikke noget ved det. Vil dog mene det er en god ide at få ham til at komme at gøre det også nu hvor hovene let bliver tørre og kan flække, tror de vil have nemmere ved at flække når de ikke er filet til , men ved det ikke? ;O)

• #4   22. mar 2011 Hm, det jeg tænker er (fordi hun netop går med lige præcis den slags sko) om hvis de vokser lidt mere, om hun så ikke kommer til at "gå" på tåspidsen, da det jo er nogle rollers, så hun ligesom bukker forover, eller hvad man skal sige?

Jeg hader sådan at ringe og brokke sig over noget arbejde, specielt fordi det er "bossen" jeg kommer til at snakke med og ikke selve smeden der var dér. Puha.. Nå, men jeg tror også jeg prøver at ringe, og snakke med en af dem. Har jeg ret i, at det er noget jeg skal have gjort gratis, da det er en fejl fra deres side?

• #5   23. mar 2011 ja det er nået de må lave om da det er deres fejl så nej burde du ikk give nået for men nu må du jo høre dem til om det har nået betydning

• #6   23. mar 2011 Jeg ville da bare ringe til ham og spørge på en pæn - lidt spøgefuld måde, om han havde lidt travlt og derved har glemt noget.. F.eks at pudse af fortil... Det burde han ikke blive sur over..

Kommentér på:
Smed - glemt noget

Annonce