485 visninger
|
Oprettet:
glemt hunden i sneen... {{forumTopicSubject}}
jeg føler mig så forfærdelig ond idag...
jeg lukkede min gamle hund ud i haven, efter vi havde spist.. to en kop kaffe og smed mig på sofaen... efter en time gik det op for mig at det kun var kattene der var inde.. jeg for ud i haven men hunden var det ikke.. der gik helt panik i mig.. han sad så bare bag min bil, og frøs og var meget fornermet..
jeg fik ham i på sofaen, med et tæppe, og var "nød" til at give ham en pølse fra aftensmaden...
jeg lover hermed aldrig at glemme min hund igen... smileer
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 67 Svar: 263
men han har fået varmen...
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 48 Heste: 9 Emner: 65 Svar: 301
Men han har nok tilgivet dig efter pølsen =o)
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
Jeg vågnede omkring klokken 2, skulle tisse, det skulle hunden også, ud med den, og så på toilet med mig, og så gik jeg halvt sovene iseng, vågnede klokken 4, hunden sad og pep ved døren, jeg følte mig som den ondeste hunde ejer i verden.
maj 2006
apr 2008
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 137 Svar: 611
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Jeg glemte engang min kat i et skab XD
JEg havde siddet og roddet i det fordi jeg skulle finde nogle ting, så havde jeg taget en pose ud fra nederste hylde. Og så kravlede min kat ind i skabbet. JEg så det med glemte dt hurtigt. Da jeg havde fundet hvad jeg skulle satte jeg posen tilbage og lukkede for skabbet.
Det ente med min far hørte ham miave og lukkede ham ud ;/
Ret stor bummert, heldighvis tilgav han mig og sov i min fodænde som han plejer
sep 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 16 Svar: 363
Min stakkels bette vuf. Hverken min veninde eller familie opdagede det, men hun tilgav mig igen, så mon ikke din hund også gør det? ;D
maj 2006
Den med at glemme katten... har jeg aldrig selv gjort, men min svigerfarkan være slem til det.. vi boede ved ham i et års tid imens vi selv satte hus istand, og jeg fik mig en kat..
Gizmo ville gerne op og sige godmorgen når han hørte min svigerfar vågne, dette holdt han dog hurtigt op med, da han gentagene gange blev lukket inde enten i et skab eller i soveværelset.. og først blev lukket ud efter et par timer når jeg vågnede til hans piven...
vi er nu flyttet for os selv, og gizmo ej heller hans lillebror terkel er blevet glemt siden..
kun hunden.. men det sker ikke igen
glemt hunden i sneen...