31. aug 2008 Følger: 241 Følgere: 291 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
Når verdens føles sur.. (Rygsmerter) Når verdens føles sur.. (Rygsmerter)
Årha... Vi i ikke har andet at lave, kan i høre min triste historie der er foregået inden for de sidste 5 dage.
Jeg har i forvejen en scoliosis i ryggen, godt nok kun på 17 grader, derudover har jeg en overbelastning pga. af det.
I Mandags var jeg til kiopraktor, det går jeg til hver mandag, da vi (På Ågård Efterskole) har gymnastiskopvisninger hele marts måned.
Tirsdag skulle jeg med vores fodboldhold ud og spille fodbold på BGI akedemiet.
Dog var jeg kun med i 20 minutter da jeg fik ondt i ryggen
Hen over onsdag blev det bare meget værre..
Og Torsdag blev det så slemt at jeg knap kunne ligge ned. Min gymnastiklæere bad mig om at tage til kiopraktor igen Fredag (Da de går meget op i hvordan vi har det, men også gerne vil have os med til opvisningerne.)
Jeg får så en akuttid Fredag formiddag.
Jeg bliver tjekket for Discuspolaps og Bækkenbrud.. Det viser sig at være det brust der sidder imellem ryghvivlerne der er revnet, så der løber noget væske ud, der hæver op, og går rigtig ondt
Jeg var ikke med til opvisning Torsdag, Fredag og i dag Lørdag.. I morgen har vi to rigtig store opvisninger på fyn som jeg bare ville ØNSKE jeg kunne være med til.
Dog er der stadig en lille chance, hvis smerterne forsvinder i nat.. Det håber jeg virkelig...!
Men Øv! Hvor er det irriterende.. Jeg er kun 16 år.. Synes det er for tidligt at få rygproblemer
Nogle andre herinde der har rygproblemer som mine?
aug 2006
Følger: 130 Følgere: 132 Heste: 9 Emner: 251 Svar: 2.059
Jeg selv har facetter i ryggen, som dannes hele tiden pga en hudsygdom jeg har og det medicin jeg tidligere har spist. De sidder og trykker på min rygsøjle på steder hvor der slet ikke er plads til andet end rygsøjlen, det gør også bare sindsygt ondt
Håber du kan komme med til opvisning i morgen!
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 160 Svar: 816
Kender det ud og ind. Det sidste halve år har jeg ikke måtte ride overhovedet. Kan i lige forestille jer at få afvide at man måske aldrig kommer til at sidde på ryggen af sin bedste ven mere? Puuha, det var hårdt. Jeg lider af Scheuermann som er en forskydning af rygsøjlens tingester, det gør ondt som en i helvede, og her det sidste år har jeg ikke måtte løbe eller være med til sport af nogen art...
Jeg håber smerterne går væk i løbet af inat! Krydser fingre!
aug 2008
Følger: 241 Følgere: 291 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
Ja... Håber for alt i verden også jeg kan komme med
sep 2007
Følger: 15 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 457 Svar: 2.725
I dag har jeg ikke længere synderlige rygproblemer, dog smerter af og til, men i dag 22 år gammel, har jeg et slemt piskesmæld og påvirker mig meget i det daglige, samt en skulder jeg jævnligt for betændelse i, altså inde i leddene.
Det er hårdt at have problemer med kroppen når man ikke er ældre, men jeg tror desværre at mange har det.
Jeg kan godt forstå du er ked af ikke at komme med til opvisning
Hvilken gymnastik er det? Rytmisk, spring ??
sep 2007
Følger: 55 Følgere: 48 Heste: 1 Emner: 160 Svar: 816
jun 2007
Følger: 91 Følgere: 73 Heste: 2 Emner: 100 Svar: 882
RIGTIG træls
nov 2010
Følger: 53 Følgere: 49 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 189
God bedring!
aug 2008
Følger: 241 Følgere: 291 Heste: 7 Emner: 725 Svar: 2.831
Jeg ved godt min ryg skal kunne holde MANGE år endnu..
Hvis smerterne går væk i løbet af natten, siger min kiopraktor jeg godt kan være med.
Når verdens føles sur.. (Rygsmerter)