{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Er så chokeret! {{forumTopicSubject}}

Det er langt, så vis du starter med at læse det, så læs det igennem!

Hej kære HG’ brugere, jeg oplevede virkelig noget ubehageligt i dag.

Dagen startet, jeg stod op, og smed mig på cyklen ned til Hoody. Vi hyggede os gevaldigt, spillede fodbold, lavede tricks og lege osv. Vi besluttede os for at gå en tur, først igennem skoven og vidre hen mod en mark. Vi gik og gik i al krattet, og selvfølgelig skulle Hoody puffe til mig, så jeg faldt ind i en stooor pig gren, nas. Når men vi kom til marken, og suste med fuld galop over den, rigtig sjovt. Men vi kom hjem igen, jeg tog et longetov i hånden og bandt det på Hoody. Vi gik ud på et offentligt sted, hvor jeg altid plejer at træne. På det sted omme bag ved kan de gamle side og holde øje med hvad jeg laver af skrumspring, og de eeeeelsker altid at se mig og Hoody komme med ny tricks, de er altid så fascinerende og søde smiley Jeg havde longe tovet i hånden, og ville logere min hest, men det gad han ikke være med til. Så jeg svingede lidt med den anden ende af tovet og ramte ham lige midt i numsen (ikke hårdt.). Og han gik fremad med lys og lygte. Da vi var færdige med at longere, mig og Hoody ville jeg lave en tillidsleg. Den med at have pisken over alt på hestens krop, jeg lagde pisken over Hoody’s krop, og sagde intet til det. Fint nok tænkte jeg. Jeg ville gøre det lidt mere ’vildre’, og derfor tog jeg igen pisken i hånden og svingede den rundt om ham, Hoody stod helt stille, og jeg var stolt. Pludselig bag mig høre jeg en mand ’’hvad har du gang i? Du slår din hest? Lille møgunge. Jeg skal nok få fat på dig, man slår bare ikke en hest, eller pisker den!!’’ Jeg bliver virkelig bange, jeg kikker på ham og er ca. 100 meter fra ham. Men hvad sker der så? Han kommer nærmere og jeg tænker ikke på ham, da jeg høre det igen ’’kom her fedtklumb, så du kan mærke din egen smerte’’ kikkede på ham, kunne se han havde noget i hånden, et bat. Jeg skreg, og skreg, blev virkelig bange. Han stod ca. 20 meter foran mig, og jeg skreg som bare fanden, Hoody kunne se der var noget galt, og gav mig hans tip. Jeg satte mig op på ham, han satte fuldud i galop, også gik det ellers bare hjem ad! Imens jeg havde sat mig op, og red hurtigt hjem, kunne jeg se 2 damer på vej hen til ham manden i fuld løb. De to damer stod og skældte og skældte ud. Men da jeg var kommet halvvejs hjem, høre jeg en dame råbe ’’Vent! Vent! Han er fysisk syg, vent, jeg vil forklare!!’’ Mig og Hoody stopper op i et brag, jeg vender mig om og hun igen siger ’’vent, kom her, så forklare jeg’’. Hun var en rigtig sød dame, og forklarede at manden var syg i hovedet, og havde problemer i sit liv. Jeg sagde til hende jeg nok havde fået et fysisk chok for livet, og de skulle til at have ham på sig nærmere, da det ikke var nogen god oplevelse! Vi tog hjem mig og Hoody. Vi satte os i hans boks, og jeg tænkte ’’gad vide hvor galt det kunne ha gået’’. Åhh, jeg er bare så lykkelig for at vi kom hjem uden skrammer. Det vil jeg få ondt inde i hjertet af fysisk, for sådan noget tager hårdt på mig!

Ja hg’er, jeg vil fortælle min grusomme dag til jer, da ikke rigtig mine veninder forstår sådan noget med heste. Og undskyld det blev så langt.

God Mandag til jer 

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er så chokeret!
  • #1   14. feb 2011 Puha hvor lyder det bare ubehageligt! Håber du er ok oven på den kedelige oplevelse, og at du ikke bliver plaget for meget af det.
    Sindsyg mand! smiley Jeg ville sgu også blive sindsygt bange!

• #2   14. feb 2011 Puuha , Det lyder fandme ikke rart !! , for man ved jo aldrig hvad sådan en mand tænker, om han er rask eller ej . den heldigt nok at de skældte ham ud. Han kan jo ikke gøre for det smiley - min mor arbejder med sådan nogle mennesker . men selvføelglig skal ikke slippe ham ud a syne . Sikke en oplevelse ! . godt der intet skete. smiley Puuha .

• #3   14. feb 2011 Mange tak, ja blev virkelig bange, det er så ubehageligt!

Min mor har ringet til stedet, og vis det nu skal plage mig, for de en skyld dims noget :--p

• #4   14. feb 2011 Det var også det jeg mente, kan bare ikke altid huske forskel på det smiley

• #5   14. feb 2011 Det lyder vildt..!
    Mon ikke du mener psykisk syg.. smiley

• #6   14. feb 2011 Mette - Jov, jeg kan bare ikke altid huske det, og kommer derfor til at forveksle det smiley

• #9   14. feb 2011 Skræmmende oplevelse smiley Men kan nu ikke se på manden som "ond" - han så det som at du slog med pisken omkring heste. Ergo tænker han på hesten og vil gribe ind smiley Det er da et eller andet sted fedt, at han ikke bare ville se til, mens der ifølge det han troede, skete dyremishandling smiley Selvom det så var en fejlvurdering af situationen smiley

• #10   14. feb 2011 Hold da op en historie! Men godt der ikke skete noget med dig (:

• #11   14. feb 2011 ja, men jeg bliver dælme bange når han kommer med et bat i hånden! smiley

• #13   14. feb 2011 Hov havde ikke lige set du skrev chardotte - Ja, det kan være han tænker det er dyre mishandling, men stadig ikke okay at jeg er ved at blive slået ned.

• #14   14. feb 2011 Fake-hesten..! Selvfølgelig er det ikke iorden med battet, det må du vel kunne gennemskue?

Jeg mener bare, at hans tanke ikke har været "ond", som han bliver fremstillet, da hans handling da tyder på, at han ville "redde" hesten fra "mishandling". Og hvis de rare damer så fortæller, at han faktisk har
    en psykisk sygdom, skyldes dette nok overreaktionen, men ikke at han er "ond"

Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at EHS er ved at skide en gummitrold - det ville jeg da selv være, men jeg kan nu også se det fra mandens side, hvor jeg ikke synes hans handling er "ond" - men tværtimod tager hesten i forsvar - hvor tit er tilfældet ikke det modsatte :-S

Og tja... mht. battet,
    hvis historien havde været fra en hestepiges side, om at en mand gennemtævede sin hest med en pisk - så vil jeg spise min hat på, at der kom mindst 10 kommentarer om, at han burde have samme tur med et bat eller at sådan en mand burde skydes (ja, det skriver folk, når der kommer mishandlingsindlæg op) - såååå mon det er det han har tænkt? Og hvis han så har ment det godt og ville beskytte hesten, men er psykisk syg, kan det da helt sikkert afføde en instiktiv reaktion som denne, der klart er en overreaktion - men i god tro... SELVFØLGELIG ikke sjovt for EHS, men manden burde nu ikke gøres til en kæmpe ond, farlig, psykisk syg SKRUK.

• #16   14. feb 2011 Rigtig mange tak, jeg tror dog først jeg få problemer med det i aften.

Og ja, det simpelhent grusomt!

Kommentér på:
Er så chokeret!

Annonce