{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Chokeret {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så fik min kæreste og jeg en lidt skidt start på vores weekend. Torsdag aften blev min kæreste ringet op af en af hans venner, og de skulle have hængt lidt ud sammen, men så fortæller hans ven at hans svigerinde er død, hun har taget sit eget liv smiley Kendte hende godt nok ikke personligt og det gør min kæreste egentlig heller ikke, men vi blev alligevel lidt underligt tilpas efter sådan en besked..
For at gøre det hele endnu værre så var det hendes 14 årige søster som fandt hende, stakkels pige siger jeg bare, tænk at finde sin egen søster sådan. smiley
Ved ikke hvad jeg lige vil med denne tråd, men jeg havde bare lige brug for at komme af med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chokeret
  • #1   9. okt 2010 puha det er en hård nyhed smiley
    For en del år siden havde jeg os en kammerat der havde snakket med sin kammerat om aftenen og han havde virket glad nok, men var lidt ked af at Jasper (min ven) ikke kunne komme ned til ham.. næste morgen blev han fundet død i sin seng af en overdosis af stoffer smiley

• #3   9. okt 2010 Det er så trist og forkert, at tage sit liv. Kan godt forstå I har det underligt, svært at forstå, og stakkels pige, der skal leve med et billede af sin døde søster i hovedet.Et hårdt minde.
    Op med humøret, det var hendes valg, dem der er tilbage må acceptere det. Ved det er svært, man tror at det kunne være forhindret og føler skyld.
    mvh merete

• #4   9. okt 2010 Ja det er en meget egoistisk handling, og vi har accepteret det for der er jo ikke noget man kan gøre som bringer hende tilbage. Men det der nok er hårdest er at hendes søster skal leve med det billede af hendes søster liggende på badeværelset død smiley
    Jeg har også selv haft selvomrd meget tæt inde på livet, for min tante er lige nu indlagt pga. hun også havde forsøgt at tage sit eget liv. Jeg har også selv haft de tanker og har en meget svær depression, men jeg vil hellere have hjælp end ikke at være her mere. Der er så også forskel på at have tankerne og så føre det ud i livet..

• #5   9. okt 2010 Eij hvor forfærdeligt!!! Føler med jer allesammen!

Kommentér på:
Chokeret

Annonce