Jeg kan ikke klare savnet mere! s;' Jeg kan ikke klare savnet mere! s;'
Vi går helt tilbage til 2008.
Mit liv gik super, jeg var en glad og tilfreds pige. Da der så kommer en pony, som jeg bliver så forelsket i. Det ordsprog at en dreng slog benene væk under én, forstod jeg der, for det havde han gjort virkelig godt!
Jeg var helt væk i denne krikke. Jeg fik part og efter få mdr. blev han solgt. Aldrig har jeg haft det så forfærdelig dårligt. Det var urimeligt!
Jeg gik i omkring et halvt år, med en lille spiseforstyrrelse. Det var skrækkeligt!
Men efter det halve år, fik jeg en skøn kæreste. Som gjorde mit liv til noget der var værd at leve for, Jeg var glad - rigtig glad.
Efter 10mdr. Gik det op for os, at vi ikke var samme sted som før... & valgte derfor at skilles.
Endnu engang fik jeg en lille spiseforstyrrelse, som pinte mig hele tiden. Når man har det så dårligt, var mine tanker ved at det var lettest at dø, for så havde jeg ikke smerterne mere...
Over på rideskolen begyndte jeg at ride en VARM pony, som ikke var tilredet. Det har krævet blod sved og mange tåre! Det har været så hårdt med ham, for jeg vidste ikke om vi passede sammen.
Men da ingen andre kunne ride ham, da han er speciel og som sagt meget varm.
Følte jeg også en stolthed som holdte mig oppe.
Jeg har ham stadig og har haft ham i 1½år. 1½år der er forsvundet! Jeg ved ikke hvor tiden er blevet af!
Men midt i vores eventyr, begyndte det at gå ned af bakke. Jeg følte trang til at stoppe.. Det var hårdt at se ind i hans flotte glasøjne, og ikke vide om der er en dag mellem os imorgen.
Men jeg hang ved...
Her indenfor denne måned, kan jeg ikke undværre ham.
Når jeg ser ham bliver jeg så glad, og mit liv føltes helt, i forhold til de tab det har været igennem. Men så snart jeg går ud af stald døren savner jeg ham så urimeligt hårdt, hvilket jeg gør til jeg ser ham igen.
Det er virkelig en mærkelig følelse. Men jeg føler jeg er forelsket i denne krikke, hvilket på ingen måder er godt da vi skal skilles om omkring et halvt år.
Øvøv hvor er det svært!:-O
jul 2009
Følger: 40 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 149 Svar: 1.182
Må man spørge hvorfor i skal skilles?
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.164
jan 2009
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 5 Emner: 176 Svar: 1.166
jun 2006
Følger: 64 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 289 Svar: 2.388
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.164
& jeg er bange for at dette kunne medføre til en ny forstyrrelse...
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1368 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.477
vigtigt du får snakket om det.
jun 2006
Følger: 64 Følgere: 65 Heste: 5 Emner: 289 Svar: 2.388
jun 2010
Følger: 52 Følgere: 54 Heste: 3 Emner: 32 Svar: 373
Jeg har ikke ét sekundt fortrudt at jeg tog på efterskole selvom at det betød et forhold til nogle heste. Efterskolen gjorde mig meget stærkere mentalt, og jeg tror at det er sundt for mange mennesker hvis man vælger den rigtige skole...
Jeg siger ikke det er det rigtige, for det er meget forskelligt, men jeg har fået super meget ud af det, og har ikke fortrudt det, selvom at det har kostet meget savn og tårer.
Jeg kan ikke klare savnet mere! s;'