{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

Job ansøgning hjælp? :) {{forumTopicSubject}}

Hey alle.. Nu vil jeg altså have et arbejde, har søgt flere steder uden held, så nu vil jeg printe en masse ud & tage rundt i hele københavn og søge ubdtil videre er ejg kommet frem til denne tekst, men er den god nok??:o)

i må meget gerne komme med noget kritik ,,

Hej måske kommende chef..
Jeg er en frisk ung pige på 15 år. Som mangler noget at lave ..
jeg går ikke i skole pt, da jeg venter på en skole, og kan derfor arbejde så meget som muligt. smiley Jeg er en meget ansvars fuld person som holder hovedet koldt i streesede situationer,
jeg kan godt lide at have en masse at lave, & møde nye mennesker ..
Jeg er en meget smilende og snakkene person, som altid er imødekommende ..
Jeg har ikke haft et arbejde i en butik før, men har gået med reklamer og aviser ca 3 måneder, men stoppede pga. Flytning, i fritiden laver jeg ikke det store udover være sammen med venner & veninderne, har haft redet men stoppet, så jeg har massere tid til arbejde (: Jeg har en god sans for orden.. Lyder jeg til at kunne indgå i din/jeres butik , er i mere en velkommen til at kontakte mig hurtigst muligt, da jeg rigtig gerne vil komme igang smiley
Mvh
navn adresse cpr-nummer & telefon nummer ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Job ansøgning hjælp? :)
  • #1   9. nov 2010 Du skal ikke skrive "Hej måske kommende chef.." Det lyder useriøst
    Og det med at "i fritiden laver jeg ikke det store" ville jeg også slette, og så bare skrive at du er sammen med venner og veninder
    Og så ville jeg heller ikke skrive snakkende person, bare skriv at du er smilende og imødekommende.

    Jeg går selv på HG lige nu hvor vi er i gang med lave "den perfekte ansøgning" så kender lidt til det (;

    Held og lykke med det (:


  • #2   9. nov 2010 Du skal ikke skrive du mangler noget at lave. (det lyder lidt som om at det kan være lidt ligemeget med, hvad du laver. Du skal vise interesse lige præcis for det firma, du søger i. Så lav gerne en ansøgning, som ikke er standard. Skriv gerne at du har haft avis job, men fortæl ikke det kun fra 3 måneder. Skriv ikke at du ikke laver noget i din fritid, det kan godt virke negativt.

    Held og lykke med jobsøgningen :0))


  • #3   9. nov 2010 Det samme som de andre, men du skal passe på ikke bare at skrive "Jeg, jeg, jeg". Du skal prøve at variere sproget lidt - og ingen smileys eller ...! (;

  • #4   9. nov 2010 pas på med at lave for mange punktummer og smileyer , det kan godt virke useriøst smiley

  • #5   9. nov 2010 Drop, alt hvad der hedder :D, smiley osv. Brug ikke mere end 1 punktum som afslutning på en sætning. og lad være med at skrive & når det ikke skal bruges.

    Min kusines kæreste har på tidligere arbejde haft ansvar for alt hvad der hed jobansøninger, og han kunne fortælle, at allerede ved den første smiley i et brev, så smed han det ud. Det virker simpelthen for usæriøst, og umodent iforhold til det man skriver om.


  • #6   9. nov 2010 Jeg ville i stedet skrive:

    Dit navn
    Adressse
    Telefon

    Firmaets navn
    Adresse

    Jeg er en frisk ung pige på 15 år som søger nye udfordringer.
    Jeg venter på muligheden for at kunne videreuddanne mig og søger derfor et spændende job, hvor jeg får mulighed for at udvikle mig selv og mine kompetencer. Jeg er en meget smilende, snakkende og imødekommende person, hvilket giver mig de bedste forudsætninger for at giver Jeres kunder den bedste service.
    Jeg ansvarsfuld og holder hovedet koldt i streesede situationer. Desuden er jeg ordensmenneske - men sætter pris på afvekslende hverdag og er ikke bange for at tage fat. En travl hverdag og mødet med nye mennesker får mig til at yde mit allerbedste.

    Jeg har erhvervserfaring som avisbud, hvilket jeg dog måtte stoppe med på grund af flytning.
    Min fritid bruger jeg sammen med mine venner og har tidligere haft stor interesse i hest og ridning.

    Jeg ser frem til at høre fra Jer og står naturligvis til rådighed for en uddybende samtale.

    Med Venlig Hilsen
    Dit navn (Husk at skrive under)

    Det var bare lige min ide - håber du kan bruge det smiley
    Held og lykke med jobsøgningen...


Kommentér på:
Job ansøgning hjælp? :)

Annonce