{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

Har du brække noget? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg for 5 måneder siden kørte galt på min knallert, brække bennet og knuste halvdelen af min knæskal. jeg blev sat sammen med plader, og skruer og fik noget ''kunstig knogle'' i knæet.
Går på krykker lige pt.

Men jeg kunne godt tænke mig om jeg den eneste der har været uheldig? og hvordan har du været uheldig?
Og om du har følger af det den dag i dag ? (=

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du brække noget?
  • #1   4. okt 2010 sikke en grim omgang! :l

Jeg blev mast under en tur i hestevogn. hesten blev bange og vognen væltede ned over min fod. foden sad nærmest ikke fast længere og mine blodårer var blevet trukket så meget at de var tynde som sytråde. . kunne næsten se igennem mit ben :S
    de forsøgte at sætte mig sammen igen men det lykkedes ikke så jeg blev amputeret for at overleve.
    jeg går okay med en protese, men det var ikke optimalt så jeg ligger hjemme for tiden efter min anden operation, som foregik i torsdags. .

uheldet skete for 1,5 år siden og jeg ligger nu igen :l

håber dette er den sidste operation jeg skal igennem!

• #2   4. okt 2010 har kun brækket armen en gang på skøjter;(
    Super Struve (HDR) . og Ginnie H: lyder godt nok ubehageligt;(

• #3   4. okt 2010 Har ikke brækket noget d:
    Men har forstuet et led i min rygsøjle, da jeg styrtede sammen med en pony :s
    Jeg kunne ikke dreje min ryg, og kun dreje hovedet til den ene side, det var fordærdeligt! Og iiih det gjorde ondt! Måtte have mine forældre til at hjælpe mig med alt!

• #4   4. okt 2010 Av for den da..... Jeg brækkede en gang min pegefinger. Ville lige gi søde Valle en godbid, huskede selvfølgelig flad hånd, men han tog min finger i stedet og gumlede løs. Det blødte og man ku se ind til knoglen. Jeg pev ikke, for den åndsvage krikke var jo ejet af en total hot fyr, så skyndte mig bare at gå....

• #6   4. okt 2010 Avs... God bedring smiley
    - Jeg har haft brækket min arm + gået af led.
    Det skete ved, at jeg var til spring undervisning, og vi sprang tempo spring, og min pony var på daværende tidspunkt ikke så rutineret, og ville tage to forhindringer i et, så vi styrtede.

- Jeg kan være øm i min arm om vinteren, lige der hvor den har været brækket, og jeg kan ikke strække den fuldt ud, når jeg lavet armstrækninger, men ellers ingen mén. smiley

• #8   4. okt 2010 Jeg blev for 7 år siden læsset af op af væggen i ridehuset (hesten stejlede og da den ramte væggen var jeg i klemme) og der kom et stort smæld fra min skulder... Det var lyden af to sener der blev revet over. Jeg har i dag store smerter i den og kan ikke sidde stille med den for længe uden at den begynder at sove.

• #9   4. okt 2010 Uha sikker en masse ulykker
    Jeg har brækket armen ved at falde af en hest, da jeg rede på rideskole ponyer. Det var det første år jeg red, men det kunne ikke skræmme mig, 8-9 uger efter var jeg tilbage på hesten.

• #10   4. okt 2010 Super Struve
    Din omgang lyder meget være en min, ønsker dig held og lykke med det (=

• #11   4. okt 2010 Jeg faldte af min hest ude på marken og brækkede kravebenet for 5 måneder siden .. Det gjorde sygt ondt ved hver eneste bevægelse .. Men nu er jeg fin igen (: Men min knogle stikker stadig ud forkert

• #12   4. okt 2010 brækkede venstra arm da jeg var lille, det fik jeg ikke men af
    brækkede samme arm da jeg i februar blev kørt ned og den er stadig i gang med genoptræningen, men den blier aldrig hel som højre for er hybermodil i håndledne

• #13   4. okt 2010 jeg brækkede ryggen for 6 måneder siden og gik med korset i 3 måneder, men har det helt super nu. smiley forklaring til ulykken står på min hest Delates profil. - da det var ham ulykken skete med, dog 120% pilotfejl. smiley

• #14   4. okt 2010 tak! smiley
    og ilm da! smiley

• #15   4. okt 2010 3 x brækket arm
    2 x brækket lilletå
    1 x brækket storetå
    1 x brækket lillefinger (den har jeg følger efter, den kan aldrig rettes helt ud)
    forstuvet armen og min langefinger (langefingeren er der følger efter)

Kommentér på:
Har du brække noget?

Annonce