{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

HÆVNKARAKTERE {{forumTopicSubject}}

ÅH! jeg er bare ved at brække mig over hvordan folk behandler hinanden herinde! efter min mening skal der enten være strammere regler for hvad man må skrive/ sige herinde eller også bør siden lukkes! Det er kvalmende at se den ene 13 14 årige pige efter den anden sidde og svine hinanden til fordi deres PERFEKTE pony har fået middel eller lav. HELT ÆRLIGT!! hvis man ikke kan tåle at folk har en holdning omkring ens hest så lad være med at oprette den herinde. De kommentare der kommer frem er meget NEGATIVE og lægger grundlag for fjendskab og konflikter. TAG JERES KARAKTERE MED ÆRE i stedet for at flippe ud. Det er et galari og man kan stemme om man syntes en hest er lækker eller ej. Hvorfor skal i ødelægge det? Tag dog og indse at folk har forskellige holdninger til hvad der en en pæn hest eller ej. OG LAD DOG FOR ******** VÆRE MED AT BRUGE HÆVNKARAKTERE!!!!! Det er noget pjat og det er i det hele taget latterligt at i går så meget op i det. Hvis en hest eller pony er sød så kan det jo være lige meget og man er god til at tage billeder eller om den har vinterpels og er beskidt derpå. Det vigtigste er at DU er glad for din hest! ikke hvad andre syntes.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HÆVNKARAKTERE
Kommentér på:
HÆVNKARAKTERE

Annonce