Slankekur! {{forumTopicSubject}}
Min Hest har nemt ved at komme sig over sommeren, men inden for de sidste 14 dage har hun virkelig lagt sig ud, og det skal lige siges at hun står på en fold med meget lidt græs + der ikke rigtig er mere nærring i græsset, og så får hun en lille vitamin kiks 2 gange om dagen, men jeg synes bare hun bliver større og større, og frygter virkelig hun går hen og blever forfanget. Hun er så stor nu, at sadlen ligger dårligt på hende, fordi gjorden glider frem fordi hun er så tyk, så den sidste uge har jeg longeret hende en masse. Hun kommer ind og stå om natten på fredag, hvor hun kommer til at få en masse gulerødder + en vitamin kiks, men ingen foder. Hun står på spåner, da hun ikke kan tåle hø eller halm, og vil derfor komme til at få lidt wrap- lige nok til at holde maven igang. Mit spørgsmål er bare om der er mere jeg kan gøre? evt noget slankefoder?
- Hun er en Haflinger, så det ligger til racen, at de bare skal kigge på græsset, og de vil blive fede, men synes virkelig det er vildt så stor hun er blevet, for slet ikke at nævne det også er skide synd for hende :(?
feb 2009
Følger: 70 Følgere: 64 Heste: 4 Emner: 75 Svar: 508
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 17 Heste: 2 Emner: 140 Svar: 870
sep 2005
Følger: 110 Følgere: 106 Heste: 5 Emner: 165 Svar: 2.334
feb 2009
Følger: 33 Følgere: 26 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 208
Og der står jo at hesten ikke kan tåle hø, så det er nok ikke smart at gi den det i stedet for wrap (:
Jeg ville nok snakke med dem hvor du køber foder, de har helt sikkert noget foder specielt til overvægtige heste (:
Slankekur!