SKØN weekend i sigte! {{forumTopicSubject}}
Ih, jeg er bare så glad, så jeg lige ville fortælle om min weekend ;b
I aften skal jeg på dobbeltdate med min kæreste og en af mine veninder, hvor vi skal hygge og spille pool, yay! Så sover jeg ved ham til lørdag, hvor jeg så (det eneste minus) skal se på lidt lektier, og ellers hjælpe min mutti med at gøre klar til om aftenen hvor min kæreste og hans forældre kommer og spiser for første gang !
og og søndag, skal jeg og min kære familie til Birken og hente Merkur, som vi endelig har købt!!!! :D
- det blev ikke Lukas, hvis nogle skulle undre sig, det skrev jeg nemlig i et tidligere indlæg
Men øj, jeg er LYKKELIG! (Bortset fra, at jeg er snothamrende forkølet stadigvæk XD )
Ih, skulle bare lige ud med det :b
Hvad skal i lave af spændende ting i weekenden ? ;b
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 893
Jeg skal lave en 2-siders opgave om Buddhisme med en veninde, men det skal nok blive sjovt nok d: Ellers bare ride, og på, snøft, årets sidste loppemarkd Thihi ..
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.168
Min bliver også super god.
Næste weekend (d.3) lukker den butik jeg arbejder i, hvilket er super trist. For det er som en familie derude.
Imorgen er det sidste gang jeg skal op og bage kager derude. Så jeg skal op 5.30.
Det var så meningen at min kæreste skulle komme, men det 'måtte' han ikke, selv om jeg var der da han spurgte hans mor. Om aftenen holder min søster 18års. Så det er big party, med de bedste hoveder. Så er det pubben, og hjem og sove.
Søndag skal jeg arbejde igen, og så får vi gæster, super hyggeligt.
Så GOD weekend.:-)
mar 2005
Følger: 129 Følgere: 129 Heste: 5 Emner: 188 Svar: 759
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.252
måske få lavet en piercing imorgen, også skal jeg bare vente på jeg får svar på blodprøverne på mandag.
jun 2009
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Svar: 459
Får også en rigtig god weekend;)
Lørdag lillebrors fødselsdag;)
Søndag klubmesterskab på dyret;) ret spændt !
SKØN weekend i sigte!