{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

gymnasie mennesker og hverdagen. {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger, hvordan bruger i jeres tid jer der er på gymnasiet? altså hvordan får i tid til hestene, fritids interesser, lektierne, vennerne og festerne? gerne sådan skema agtigt, helt skåret ud i pap da jeg trænger nogle fif til hvordan jeg klare det hele bedst muligt uden det hele bliver træls... så hvordan er jeres hverdag gymnasie mennesker? :D.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gymnasie mennesker og hverdagen.
  • #1   19. sep 2010 tak for svaret smiley

- jeg har nemlig fri enten kl. 13.35 eller 14.55 - desværre er jeg så altid hjemme 1 time senere tidligst. Jeg skal til at gå til zumba hver onsdag fra 17 - 18, derudover arbejder jeg ved min farmor 1 - 2 timer om ugen én dag og så hjælper min mor lidt. Jeg vil egentlig gerne bare kunne være nede i byen med veninderne et par gange om ugen eller sådan noget, og så fester et par gange om måneden, måske mere.. HVORDAN KAN JEG FÅ DET TIL AT PASSE IND?

• #2   19. sep 2010 hvis man vil have hest i gymnasiet skal man tage sig tid til det, men så kan man også godt..
    Jeg har taget beslutningen om at jeg VIL have hest, og så må venner og fester altså bare vente lidt til man har været hos hesten og lavet sine lektier - og det er der self ikke altid tid til.

Nu er jeg heller ikke den store festabe, og de fleste af mine veninder rider også, og har hest, så de kan godt forstå det.
    Men ellers kan jeg sagtens tage til fester om aftenen i weekenderne hvis jeg har lyst, og cafeaftener og det hele, self man skal heller ikke være totalt outsider, fester på gymnasiet er sjovt! Men hvis man hellere vil feste end have hest, synes jeg man skal indse det..

• #3   19. sep 2010 Hvorfor kan du ikke passe det ind, du arbejder jo nærmest ikk? Altså hvis du gerne vil derned med dem fra skole, kan du vel tage ud til hesten bagefter og så lave lektier.. og hvis du bruger 2 timer om aftenen på lektier i hverdage, har du vel hele weekenden fri..
    Det er bare med ikk at få for meget spild tid.. med det samme du kommer hjem, så lav dine lektier.. så kan du altid se tv bagefter..

• #5   19. sep 2010 Jeg er hjemme fra skole enten klokken 15.00 eller klokken 16.45 og har hver dag cirka 1 -2 timers lektier (udover opgaver). Når jeg kommer hjem skifter jeg tøj med det samme og smutter ned til hesten - nu har jeg måtte skære så meget i tiden, at jeg kun bruger 1 - 1½ time på Flicka og 2 eller 3 gange om ugen tager jeg også ud til min underviser og rider en af hendes heste, som jeg har part på - men det planlægger jeg så det passer med at jeg laver lektierene et par dage frem.
    Når jeg kommer hjem fra hesten har jeg resten af aftenen til at gå i bad, spise aftensmad, lave lektier, pakke til dagen efter og slappe lidt af foran fjernsynet. (Er som regel hjemme fra hesten mellem 16.30 og 19.00).

I weekenderne står jeg senest op klokken 10 (med mindre tømmermændene er meget slemme xD), og så har jeg en 'uskreven regel' om at jeg max går i byen en af dagene, så har jeg nemlig tid til at bruge et par timer hos hesten og den dag hvor jeg ikke går i byen laver jeg så mine lektier (i weekenderne lægger jeg stor vægt på opgaverne issær).
    - Og hvis mit "skema" skrider totalt får Flicka nogle fridage. Hun går i løsdrift så jeg kan sagtens gå i seng med god samvittighed på trods af at hun ikke har været ude og ride ^^

Går forresten i 2.g nu - vil gerne indrømme at det var noget hårdere i 1.g da jeg lige skulle ind i rytmen x)
    Håber det hjalp en smule..
    Knus Frederikke

• #6   19. sep 2010 - Så arbejder jeg btw også i weekenderne - som regel om aftenen fra 18.00 til mellem 24.00 og 02.00. Oftes kun én af dagene, nogle gange slet ikke og andre gange både fredag og lørdag, så det er lidt forskelligt :b

• #7   19. sep 2010 tusind tak piger smiley

regner lidt med at gøre dette:

MANDAG:
    16.00-16.30: smide tasken, spise og i heste tøj.
    16.30 - 18.00: ved hesten.
    18.00 - 18.45: dække bord og spise.
    18.45 - 19.30: løbe og i bad.
    19.30 - 21.00: lektier, lave madpakke osv.
    21.00 - 22.00: slappe af.

TIRSDAG:

15.00 - 15.30: smide tasken, spise osv.
    15.30 - 17.30: ved hesten.
    17.30 - 18.00: gå en tur med hunden.
    18.00 - 18.45: dække bord og spise.
    18.45 - 19.20: i bad osv.
    19.20 - 21.00: lave lektier og madpakke osv.

ONSDAG:
    15.00 - 16.40: gøre rent ved farmor.
    16.40 - 17.00: afsted til zumba.
    17.00 - 18.00: zumba.
    18.00 - 18.20: hjem.
    18.20 - 18.45: se til hestene og give dem vand.
    18.45 - 19.30: spise aftensmad.
    19.30 - 20.00: i bad osv.
    20.00 - 21.00: lektier, lave madpakke osv.

TORSDAG:
    - det samme som tirsdag...

FREDAG:
    -nede i byen med veninderne efter skole!
    -enten fest, i byen eller andet. - eller så bruge 2 timer på afleveringer.

LØRDAG:
    - hesten i et par timer.
    - enten fest, i byen eller andet. -eller bruge 2 timer på afleveringer.

SØNDAG:
    - hesten i et par timer.
    - løbe.
    - lave afleveringer et par timer og hygge med familien :-).

• #8   19. sep 2010 Vi er 4-5 piger fra klassen som er ridetøser, og 2 af dem arbejder 3-4 gange om ugen på McD, hvor det så er forskelligt om det er lige efter skole eller aftenvagter de har.
    De siger selv, at hvis bare de ikke snakker tiden væk ude ved hesten, så har de "god tid" til det hele smiley

• #9   19. sep 2010 Vi er 4-5 piger fra klassen som er ridetøser, og 2 af dem arbejder 3-4 gange om ugen på McD, hvor det så er forskelligt om det er lige efter skole eller aftenvagter de har.
    De siger selv, at hvis bare de ikke snakker tiden væk ude ved hesten, så har de "god tid" til det hele smiley

Kommentér på:
gymnasie mennesker og hverdagen.

Annonce