Valg af gymnasie?? Hvad gør jeg lige her? {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg starter i niende klasse efter sommerferien, og efter det år, vil jeg gerne på gymnasie.
Jeg vil gerne på STX, og mine drømme studieretning, ville se nogenlunde sådan ud; samfundsfag A - Engelsk A - Psykologi C. - eller ihvertfald noget derhen af.
Men jeg er virkelig på bar bund, omkring hvilket gymnasie jeg skal vælge.. Jeg bor imellem Aalborg og Randers, og der ligger da også en gymnasie i min by - men jeg vil gerne ud og prøve noget nyt og møde en masse nye mennesker. Jeg bor i en ret lille by, nok et af de mindste der har sit eget gymnasie, og jeg vil gerne ud til noget større og starte 100% på en frisk, hvor jeg ingen kender.
Min kæreste starter i Aarhus her efter sommeren. Her kunne jeg egentlig også godt tænke mig at gå, men det er bare rigtig meget transport hver evig eneste dag. Jeg har tænkt lidt på Randers, som egentlig kunne være en meget god mulighed. Men så på den anden side, er det bare ikke noget jeg føler 100% for..
Jeg får selvfølgelig meget mere tid hos min vejleder næste år, men jeg glæder mig ærlig talt aaaalt for meget til de 3 år, til ikke at være nysgerrig
Hvad ville i gøre?
feb 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 4
Til gengæld gør det mig slet intet, jeg har fået verdens bedste venner og veninder, som jeg er rigtig glad for, og jeg ville ikke bytte det for et gymnasium tættere på!
Jeg synes desuden, at det har været rigtig godt for mig at komme lidt længere væk, jeg er virkelig vokset som menneske og er også blevet meget mere voksen af det.
Håber du finder ud af det!
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.701
okt 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
Jeg er vild med Aarhus, og det ville jo være helt fantastisk at være 'ung i Aarhus'. Jeg er helt vild med byen!!
okt 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
Så hvis vi en dag skulle slå op, ville jeg ikke have det særlig fedt med at være i samme omgangskreds som ham.
Udover det, så ved jeg med mig selv, at jeg vil komme til at hænge mig aaalt for meget på ham de første måneder, bare for tryghed. Det er jo ikke fedt for nogen af os
Valg af gymnasie?? Hvad gør jeg lige her?