{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

efterskole - alternativer og valg {{forumTopicSubject}}

JEg vil SÅ gerne på Tronsøskolen med hestelinie med min ene hest på det tidspunkt (vil have et føl til den tid og det er så den "gamle"/hoppen til føllet jeg vil tage med) men der er MEGET stor sansynlighed for at vi ikke får råd til a lægge 60.000!

Så tænkte jeg alligevel på, at hvad med det føl? Jeg vil jo gerne gøre det føl til noget stort og vil gerne kunne sætte mit præg på det men det kan jeg jo ikke hvis føllet står på sydfyn og jeg er i jylland!?

Jeg tænkte så: Nå jamen hvis jeg ikke kan komme på efterskole og gerne vil kunne sætte præg på mit føl OG stadig være sammen med den fyr som jeg er SÅ tæt på at have et fast forhold til, hvad kan jeg så? Det skal lige siges at det allerede er "planlagt" at vi ikke skal være ret meget sammen (andet end hvis han kommer hjem) i perioden 1.april-1.september da han skal i militæret.. smiley

Jeg er MEGET skoletræt allerede her i 8. så jeg har ikke rigtig lyst til at gå på gymnasie selvom det måske kan blive et krav alt efter hvad vej jeg vælger selvfølgelig.. Jeg tror at en af grundene til at jeg er blevet såkaldt "skoletræt" er fordi at jeg har haft mange dårlige oplevelser både på komuneskole og friskole.. Jeg er kort sagt blevet mobbet på så mange forskellige måder siden 0. klasse og er blevet holdt uden for altid..

Hvad syntes i jeg skal gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  efterskole - alternativer og valg
Kommentér på:
efterskole - alternativer og valg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce