{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Et mareridt af en ridelærer {{forumTopicSubject}}

Hej alle HG'er.
Jeg trænger til at dele en virkelig ubehagelig oplevelse med jer. Jeg passer en pige og hendes brødre, og jeg fulgte pigen til ridning idag.

Rideskolen har jeg selv redet på da jeg var lille barn, og jeg følte mig godt tilpas .. -indtil jeg mødte pigen ridelære.

For det første starter hun med at få alle de små piger i trav - uden at varme op i skidt - hvorefter en af hestene begynder at lave bukspring. Da der var styr på alle hestene igen vile hun have alle hestene til bare at skridte, og det gik da også helt fint.

Hun gik over mod siden i ridehuset og satte sig på en blå stol. Jeg tænkte "Det var da noget underligt noget" .. men det skulle blive meget værre endnu. Hun tog en pakke cigaretter frem, tændte sig en smøg og røg den ene cigaret efter den anden. Da hun var nået til fjerde cigaret rejste hun sig og gik kort udenfor ridehuset. Hun kom tilbage, og rettede på pigernes holdning og underviste dem som normalt i omkring 3 minutter.

Herefter ringede hendes telefon - som havde en utrolig højrystet og pivende ringetone - og hun tog den og satte sig ud til siden og snakkede i mindst ti minutter.
Hestene var, ved lyden af ringetonen, blevet forskrækkede og det endte med at det var forældrene der rendte rundt i hele ridehuset for at få styr på de forskrækkede og forvirrede heste.

.. der var flere ting endnu, men det var en lille del af denne ridetime.

Er det virkelig bare mig, der er for sart, eller er det er virkelig bare IKKE i orden?

Jeg er lidt i tvivl hvad andre ville synes om det, så jeg vil lige høre jeres mening,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et mareridt af en ridelærer
Kommentér på:
Et mareridt af en ridelærer

Annonce