{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Såden lidt et mareridt.. {{forumTopicSubject}}

Puha ..

Min morfar blev da lige hentet af ambulancen mandag eftermiddag da jeg kom hjem fra eksamen. Han havde rigtigt ondt i benet og han var meget skidt. Min mor havde været til lægen med ham inden hun hentede mig og vi fik afvide at vi skulle tage hjem pakke en taske til ham fordi falck ville hente ham og transportere ham til Kolding.

Vi venter på falck om min morfar bliver mere og mere skidt han kan næsten ikke snakke af smerter og han synker mere og mere sammen og begynder at tågesnakke. Falck kommer og han bliver lagt på en båre og spændt fast inden de ruller ham ud af indkørslen og tager ham med. Det var en smule hårdt med mine 16 år at se min store helt i såden en tilstand.

Der var heldigvis ingen stress eller noget vi tog det alle meget roligt fordi vi ved han har ben i næsen. Nu har han overlevet en brækket nakke og har balong ved hjertet og meget mere til. Det er ikke førstegang han er ser skidtilpas bilen indefra så han er en ældre man med ben i næsen. dog er det første gang jeg ser ham blive hentet med egne øjne.

Først regner lægerne med at det er en blodprop i lysken men de finder så ud af at det er åreforkalking og havde han kommet 2 dage senere så havde han mistet benet. Han blev opereret i går og har det meget bedre nu.

Trods af at han røvkeder sig er sur over han skal spise fisk og bekymre sig utroligt meget om vores dejlige heste selvom mor og jeg forklare ham at vi passer biksen så bekymre han sig stadig om dem og mange andre ting.

Han kommer nok hjem i næste uge og det glæder vi os meget til<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Såden lidt et mareridt..
Kommentér på:
Såden lidt et mareridt..

Annonce