{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

hjælp til skole .. {{forumTopicSubject}}

Kære alle hg´ere.

Jeg har fået en opgave for af min lærer i skolen med angående ryggen.
så tænkte jeg det skulle for at være sjovt have noget med ryggens belastninger ...

og jeg håber sådan i har lyst til at hjælpe mig, da jeg har arbejdet på det.. ( det er biologi) "kroppen"

Spørgsmålet til jer er. :

Har i prøvet bære en person på ryggen ?
Hvis ja.
fortæl:
- hvem var det ?
- hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt...
-og hvor lang tid. ?

VIGTIGT I SVARE PÅ ALLE SPØRGSMÅLENE. smiley

Jeg håber meget i har lyst til at hjælpe mig da jeg skal lave en statéstik som jeg os skal fremlægge..

håber i vil hjælpe... ved det underligt spørgsmål, men synes det er det som gør det sjovt. smiley

Mange hilsner mig... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til skole ..
  • #1   22. aug 2010 X-høj til dem som hjælper.. plzzzz

• #2   22. aug 2010 Har i prøvet bære en person på ryggen ?
    Hvis ja.
    fortæl:
    - hvem var det ? Min lillesøster
    - hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt... Får lidt ondt bagefter
    -og hvor lang tid. ? 5min ca.

• #3   22. aug 2010 Har i prøvet bære en person på ryggen ?
    Hvis ja.
    fortæl:
    - hvem var det ? Min veninde
    - hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt... For sjov, dete gik fint, men det gjorde da lidt ondt bagefter.. hehe
    -og hvor lang tid. ? et par min..

Har desuden prøvet at se om jeg ikk ku løfte min kæreste. bare et par centimeter.. hehe, men det er ikke til, når han vejer dobbelt så meget som mig..

• #4   22. aug 2010 Har i prøvet bære en person på ryggen ?
    Hvis ja.
    fortæl:
    - hvem var det ? Min veninde
    - hvorfor i gjorde det ? og hvordan det gik ? evt om du fik ondt ? eller faldt... ved faktisk ikke hvorfor? Det var vel for sjovt? smiley Det gik ikke så godt da jeg er pænt slap :p. Fik da en smule ondt i ryggen men gik hurtigt over igen smiley Og nej vi faldte ikke hehe:)
    -og hvor lang tid. ? hmm under 2 min. i hvert fald smiley

• #5   22. aug 2010 Hahaha, det minder mig om en gang, jeg tilbød min lillebror en løbetur, hvor han sad på ryggen. Jeg havde endelig overbevist ham om, at der ikke ville ske noget - og så faldt jeg med ham, stakkels lille dreng! xD

Har i prøvet bære en person på ryggen?
    Ja.
    Hvem var det?
    Min lillebror.
    Hvorfor i gjorde det? og hvordan det gik? evt om du fik ondt ? eller faldt...
    -og hvor lang tid. ?
    Jeg var ikke så gammel, og han skulle da bare have en tur for sjov skyld. Vi faldt ja, men der skete ikke noget med nogen af os smiley

Kommentér på:
hjælp til skole ..

Annonce