{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Hjælp - kortfilm til skole {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg har brug for lidt hjælp til en kortfilm, mine veninder og jeg er igang med, som vi lige har filmet klippene til idag.

Den skal handle om en som falder af og scener hvor vi ridder i skoven, vi er 4 personer og heste.

Men vi er lidt itvivel om det skal være sådan at der vises at hun falder af først og så hvor hun ligger på jorden, og der bliver vist et tilbageblik på dagen, hvad hun lavede inden? altså som at hun er død?

Eller om det bare skal starte med opsadlingen i starten, rideturen og så faldet tilsidst?

- Hvad ville i syndes var mest spændene at se på?? smiley
Og hvordan kan man lave en effekt, som viser at det er et tilbageblik, som hun tænker inde i hendes hoved inden hun dør?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - kortfilm til skole
  • #1   1. mar 2014 Tænker lidt, at hvis I vælger at gå efter det der "tilbagebliks"-halløj/flashback, så kunne i zoome ind på hende når hun ligger på jorden (med åbne øjne), og så lave enten et matchcut med hendes øjne til andre øjne, eller simpelthen fade over i de tilbageblik i gerne vil vise.
    Når I så er færdige med tilbageblikkene, kommer I tilbage til samme indstilling som inden tilbageblikkene, (altså der hvor hun lå med åbne øjne) og så kan hun evt. græde en enkelt tåre, smile lidt over minderne og tilsidst langsomt lukke øjnene (så er hun død)
    Derefter kan I zoome langsomt ud, så man ser hele hende, og tilsidst kan I fade igen til sort.
    Håber det var lidt forståeligt, det er jo lidt svært da jeg ikke ved hvor meget I har mulighed for og hvordan kvaliteten af jeres udstyr er:)

• #2   1. mar 2014 Det bliver for avanceret smiley vi har ikke flere dage til at filme, og har kun et dårligt video redigerings program smiley

Kommentér på:
Hjælp - kortfilm til skole

Annonce