11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Herlig dag det er idag.. {{forumTopicSubject}}
Jeg har fået en religionslære der udtalte følgende da Zeus blev nævnt " Zeus, er det ikke ham der er i havet? " Nej spade, det er Posideon!
Og herefter har vi fået en bog jeg syntes er voldsomt farvet skrevet, ikke særligt fagligt...
Fx. denne sætning - i forbindelse med "natursynet" i kristendommen " Økologisk rovdrift, forureningskatastrofer og hensynsløs udnyttelse af naturens ressourcer ligger som en nærliggende risko "
" Anderledes bliver det i en kultur hvor gud-er-død holdningen har sejret! Er naturen hellig i sig selv må man selvfølgelig tage vare på den og ikke farve for dybt i "Moder jordsbug" eller gøre for stærkt indhug i hvalbesteanden for blot at nævne et par eksempler"
Ellers er det bare mig der er sart...
Andre der har en herlig dag...
dec 2006
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 362 Svar: 1.911
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Havde jeg igår
feb 2009
Følger: 24 Følgere: 55 Heste: 2 Emner: 141 Svar: 724
Jeg har fødselsdag på Torsdag (den 19.) xD
Men jeg har en herlig dag, fordi jeg fik fri 11:30 i dag :D SKØØNT!
//CLM
apr 2005
Følger: 40 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 4.980
He he.. Hmmmm så når man tror på gud, så kommer man straks til at leve i harmoni med naturen?? Sikke da en omgang vås!!!!!
Det er det værste omgang fis jeg længe har hørt, har da aldrig hørt om nogen kirkelige orginationer der feks tager ud og stopper hvalfangst osv..
Ja de er gode til at hjælpe med nødhjælp osv..
Det er ikke bare dig der er sart
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
Wow, klog lærer du har dig der.. sikker på han/hun ikke hørte til i et andet klasselokale? :P..
- Skal ikke lave så meget i dag.. skal købe et nyt penalhus = KEDELIGT, så skal jeg være sammen med min kæreste.. glæder mig til i morgen, der skal jeg på vilhelmsborg m. en veninde, og se nogle forskellige heste og noget opvisning, og så skal jeg se Uno Don Diego! :-D.. han er så LÆKKER. haha :D. og min kæreste og jeg har været sammen i 3 år, imorgen! WUHU! uden pause. sikke et langt indlæg i:
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.923
Har haft en lidt træls dag. Skulle om til min mor i dag og underholde hende da hun har en infektion i foden. Ringer så til hende for at sige at jeg lige går i bad og så kommer jeg, men hun fortæller så at hendes fod er blevet værre det er begyndt at gå ondt helt op i låret og der er kommet striber op af benet... hun kan så ikke få fat i lægen, så vi bliver enige om at jeg går der om med det samme og så tager vi op på skadestuen... Da det jo ikke ser for godt ud =/
Men da jeg kommer der om har hun fået fat i lægen og hun skal først komme der om kl. 15, hvilket jeg ikke forstår, da der jo allerede er kommet striber op af benet...
Men vi må jo vente og se, er noget spændt på hvad han siger !
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.541
Jeg er simpelthen virkelig glad lige nu Jeg var til audition den anden dag, og idag fik jeg svar (: Jeg kom ind..
nov 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 1.037
Sådan noget gør timerne guld værd
nov 2008
Følger: 29 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 84 Svar: 868
jul 2007
Følger: 81 Følgere: 72 Heste: 5 Emner: 464 Svar: 5.923
Så er det da derfor ! =D
feb 2008
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 643
og tillykke til dem der har fødslesdag ;D
Herlig dag det er idag..