{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
381 visninger | Oprettet:

Herlig dag? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens (:

Hvad har i så lavet på denne skønne lørdag? (:
Jeg har selv været ude og ride den fede, Varmet Carolien op, og skridtet+travet lidt på hingsten. Rigtig fedt, for det var første gang jeg har redet på ham (:

Har også snakket idag med mine forældre om at jeg skal ud og kigge pony i påskeferien, og det glæder jeg mig helt vildt meget til smiley Vi ved bare ikke hvor vi skal kigge først (;

Men som sagt, hvad har i herlige HG-folk fordrivet tiden med :)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Herlig dag?
  • #1   24. mar 2007 Idag har jeg været i Holstebro med en veninde og shoppe. Wee. x'D
    Derefter har jeg hjulpet med at sætte hegn op til ridebanen. ^^

• #3   24. mar 2007 okay smiley Filur går er .. Ja det er lidt surt : (
    jeg skal også ud og kigge på pony snart, har fundet en ringtigt lækker dsp hoppe : ) en på 7 .alså filur skal jeg slf. beholde smiley

• #4   24. mar 2007 Synes nu ikke den her dag er så herlig ..
    Har været alene hjemme med min lillebror -har også været hyggelig nok, så har jeg været et smut forbi Filippa, som stadig står halt. Og ellers har jeg bare stenet og tænkt over hvorfor livet skal være så kompliceret smiley

• #5   24. mar 2007 Har også bare haft den fedeste dag ude ved Bolette.
    Hun gik bare så godt idag på banen!! smiley

• #6   24. mar 2007 Hm.

Jeg har været til C-stævne i spring hvor det er gået helt super. Ellers har jeg været på arbejde, det var ribgtig hyggeligt, for arbejder sammen med en super dejlig veninde.

så min dag har været prima xD

• #7   24. mar 2007 Jeg sad i læsegruppe hele formiddagen, uden rigtig at få noget ud af det:-(
    Tog derefter ud til hesten. Den skulle egentlig kun have en stille tur, da vi skal ride kursus i morgen, men selvfølgelig skulle han være totalt provokerende lige idag! Var totalt overspændt, og ville bare løbe:-( Øv, havde lige håbet at han ville være rigtig god til kurset, som han ellers har været i denne uge!

• #8   24. mar 2007 Vil lige sende et llle smil ud til de af jer, der ikke har haft en super dag.
    Det bliver helt sikkert bedre imorgen!
    *Kramm*

Kommentér på:
Herlig dag?

Annonce