{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

En herlig dag... {{forumTopicSubject}}

Jeps... jeg har haft en god dag. Klokken 10 tog jeg nemlig bussen ned til Camilla, hende med Lille Tulle, Store Speedy og Tynde Bella smiley

Vi havde det skide hyggeligt, eller jeg havde ihvertfald.

Jeg var der nede for at tage billeder, og hvor er det bare nogle dejlige heste, endnu bedre end på billederne, men sådan er det jo altid smiley

Hvad med jer andre, hvad har i lavet idag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En herlig dag...
  • #1   28. jun 2005 jeg har redet i vores nye hal for første gang og så fik jeg undervisning i den nøj det var FEDT! = ) og så har jeg rydet op i stalden og vasket en del af alle mine ting nøj der er mange så har jeg også redet Bellámi og hun var rigtig sød ! = )

• #3   28. jun 2005 har været ude ved hestene, og silver var på græs for anden gang idag (:
    -Og på fold med andre heste for anden gang her i DK (:

• #4   28. jun 2005 hmm...
    igår aftes jokkede Shiner mig over tæerne, så ku overhovede ikke bevæge dem smiley
    og idag, startede mig og Gypsy med at undervise en dreng der heddr magnus. det gik ok.. heeh.
    bagefter red vi hjem til Mikkeline ( Mig med de flyvende heste! *Team Fem* ! ) og sprang på Fleur og Gypsy. det gik bare superduper! mig og Gypsy sprang en vifte på 90 smiley og så en oxer på 70. hehe! wee!
    så red vi hjem til mig igen, for der skulle komme en eller anden dame, der måske skal købe hende, og kigge på Gypsy. først vaskede vi hende og gjorde hende i tiptop stand.

efter det, ville vi også liige vaske Essentia. oh shit. jeg stod med vandet. da jeg så stod ved siden af hende, hoppede hun til siden. hen mod MIG. så det resulterede i at jeg røg bagover ..ned i perlestenene.. og Essentia jokkede på mig! dvs. hun trådte på min arm og hofte. og ''gav mig en lussing'' (bankede hoven ind i mit kindben)

AVAVAVAV! min arm er fuldstændig ophævede og blå. og kan overhovede ikke løfte nogetsomhelst. smiley

nå. så kom hende der damen. Mikkeline måtte jo så ride Gypsy istedet. WooW!!! nøøøøj hvor Gypsy gik godt manner!!! line var fuldstændig chokeret. smiley

love min ponze! smiley

Kommentér på:
En herlig dag...

Annonce