342 visninger
|
Oprettet:
Camilse - Team Nussehoved .
16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
En herlig dag... {{forumTopicSubject}}
Jeps... jeg har haft en god dag. Klokken 10 tog jeg nemlig bussen ned til Camilla, hende med Lille Tulle, Store Speedy og Tynde Bella
Vi havde det skide hyggeligt, eller jeg havde ihvertfald.
Jeg var der nede for at tage billeder, og hvor er det bare nogle dejlige heste, endnu bedre end på billederne, men sådan er det jo altid
Hvad med jer andre, hvad har i lavet idag?
nov 2004
Følger: 70 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 374 Svar: 2.788
sep 2004
Følger: 269 Følgere: 260 Heste: 10 Emner: 109 Svar: 1.694
-Og på fold med andre heste for anden gang her i DK (:
jan 2005
Følger: 117 Følgere: 114 Heste: 6 Emner: 152 Svar: 1.469
igår aftes jokkede Shiner mig over tæerne, så ku overhovede ikke bevæge dem
og idag, startede mig og Gypsy med at undervise en dreng der heddr magnus. det gik ok.. heeh.
bagefter red vi hjem til Mikkeline ( Mig med de flyvende heste! *Team Fem* ! ) og sprang på Fleur og Gypsy. det gik bare superduper! mig og Gypsy sprang en vifte på 90 og så en oxer på 70. hehe! wee!
så red vi hjem til mig igen, for der skulle komme en eller anden dame, der måske skal købe hende, og kigge på Gypsy. først vaskede vi hende og gjorde hende i tiptop stand.
efter det, ville vi også liige vaske Essentia. oh shit. jeg stod med vandet. da jeg så stod ved siden af hende, hoppede hun til siden. hen mod MIG. så det resulterede i at jeg røg bagover ..ned i perlestenene.. og Essentia jokkede på mig! dvs. hun trådte på min arm og hofte. og ''gav mig en lussing'' (bankede hoven ind i mit kindben)
AVAVAVAV! min arm er fuldstændig ophævede og blå. og kan overhovede ikke løfte nogetsomhelst.
nå. så kom hende der damen. Mikkeline måtte jo så ride Gypsy istedet. WooW!!! nøøøøj hvor Gypsy gik godt manner!!! line var fuldstændig chokeret.
love min ponze!
En herlig dag...