herlig morgen. {{forumTopicSubject}}
hej alle. (-:
jeg ville bare lige gerne dele min dejlige morgen med jer!
jeg cykler ud til ponyen her i kl. halv ni i morges, mens der stadig er masser af frost - så jeg tog både haltørklæde og vanter i brug. uha da, det var lidt koldt, men samtidig også en smuk morgen!
først bliver stalden ordnet, og så bliver hun striglet, hvilket vi begge nyder. så skal jeg så op på hende igen efter 7,5 uge. jeg havde brækket kravebenet, fordi jeg var faldt af hende, og hun var blevet forfangen, men nu var vi altså begge to klar igen! derefter rider vi op på banen og får noget undervsning af trine!. ronja har tabt sig ca. 50 kilo, så hun er noget smallere og dejligere at sidde på - og så opfører hun sig bare som en drøm! det var virkelig fantastisk. dog laver hun et lille bukkespring af glæde, men det beviser bare hvor dejlig en pony hun ér! (selvfølgelig skal hun ikke det hver gang, men lige i dag var det okay..) så skridter vi lige så stille af i skoven, og solen er nu kommet frem - og vi nyder det dejlige vejr sammen. vi er som ét. (: jeg sadler af igen, og hun får noget at spise, dog var hun lidt træt efter turen, da kondien ikke er så god endnu - mens hun lister op til de andre på folden for at få sig en velfortjent "lur" :D. jeg elsker dig ronja!<3
mvh. algreen og ronja. (-;
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 332
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 74 Heste: 9 Emner: 55 Svar: 460
herlig morgen.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside