{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

'Herlig' dag ... o: {{forumTopicSubject}}

Jeg havde sat mig i hovedet at jeg <i>ville</i> ud på Gården i dag, så da jeg fik fri cyklede jeg de 5 km. jeg har - i herlig støvregn ._.
Halvvåd luntede jeg ned på folden, og kaldte på hyppen. "Maaaaaary !" Normalt kommer hun løbende, men i dag blev hun stående i den anden ende. Så jeg må traske derned i mine kawasakier, og da jeg er halvvejs begynder det så at styrte ned, så jeg blev pladdervåd..
Så vil jeg tage træktorvet om halsen på Mary, og så humper hun bare væk; så har hun trådt sin ene forsko helt skævt, så den sidder havlt fast og halvt løst. Så jeg får fanget hende og humpende kommer vi ind til stalden.

Så ingen ridning i dag, smeden kommer først imorgen... Og så var jeg ellers bare dødvåd, og blev endnu mere våd da jeg cyklede hjem o: Herlig dag !

Har I også haft nogle 'herlige' dage i regnvejret ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  'Herlig' dag ... o:
  • #1   18. aug 2010 ej hvor lyder det bare træls det der smiley sådan en dag har jeg heldigvis ikke haft LÆNGE xD

• #2   18. aug 2010 Jaer, det er lidt surt når nu man havde regnet med at ride d:
    Men det var nu mere fordi jeg får så ondt af hyppen ... d:

Men heldigt for dig ! smiley HAHA smiley

• #3   18. aug 2010 Har ikke været ude ved min part nu her hvor det regner, så er banen godt under vand.

Men eftersom jeg ikke er begyndt på uni endnu, kører jeg rundt med min kære kæreste(imens jeg har "ferie") som fragter diverse biler rundt i Danmark med lastbil.. Og pudsigt nok synes jeg altså det begynder at STYRT regne når man står og skal til at læse biler op! Kan det være mere typisk?? smiley

Synes squ snart det er længe siden det har været sommer?

• #4   18. aug 2010 Helt enig ... Regnen kommer lige når man går ud, og stopper lige når man er kommet ind ._. Lad os få noget sol igen ! d:

• #5   18. aug 2010 jeps har faktisk haft en rigtig fantastik dag, per kom med hestene og lisa skal så bruges og min kegler helt ud, da hun gik, min mor stod bare og sagde at det var ingen ting jeg kunne bare bede ham om at stå stille, så blev jeg gal og og sagde her og rakte hende ham også kunne hun få lov til at slås lidt med ham, nå men tina skulle så lige ride ham lidt først og det første hun gjorde var at hive ham i munden og ligge ben til hende, det var ikke hendes mening men hun ved ikke bedere derfor går hun til ridning, chico smider så med hovedt og begynder at løbe, jeg beslutter så at hoppe op og ride ham, per var nød til at holde lidt i ham i ca 10 min eller lign til mine nerver var falet til ro... så red jeg ham mog han smed hoved i vejeret hver gang jeg prøvede at få ham til at slappe af, jeg lavede små volter så han kunne slappe af... det gik fint og tina kom på lisa, og vi red lidt rundt sammen og jeg vælger så at bede om galoppen og den får jeg og lia følger med helt tæt op ad mig og chico

det var vores første galop i 3 mdr tror jeg..

så min dag var fantastik

(det hele skete i regn)

• #6   18. aug 2010 ej surt stakkels mary smiley

har haft en virkelig god dag:)
    intil vi spiste aftensmad og min far han var ved at slå mig ihjel over at jeg ikke har arbejdet længe på mit såkaldte "job"
    Også siger han jeg er doven og så egoistisk! så sagde jeg bare at bare fordi jeg går mere op i at passe på andre end mit "job" og kan tage ansvar for en hest som du ikke kunne ! er det ikke ensbetydende med at jeg er doven! smiley

well hyggelig aften smiley

• #7   18. aug 2010 Ja tak !! Ender jo med at vi er helt hvide på kroppen inden september igen altså smiley Endelig som man har fået lidt sol i den danske sommer.. hehe

• #8   18. aug 2010 Mig og McAdoo fik æren af at lave en stuntopvisning for en flok cyklister idag... Han hader regnvejr, hvilket resulteret i en række små ministunt, som at galopere langs vejkanten, gå sidelæns ud på vejen nogengange, krydse vejen halvvejs sidelæns, og bakke op ad en grusvej... Alt imens alle cyklisterne kørte mere eller mindre i røven på os... (det var en blind vej, uden nogen særlig trafik, oftes kun cykler)
    - Heldigvis skete der ikke noget med nogen :]

Kommentér på:
'Herlig' dag ... o:

Annonce