'Herlig' dag ... o: {{forumTopicSubject}}
Jeg havde sat mig i hovedet at jeg <i>ville</i> ud på Gården i dag, så da jeg fik fri cyklede jeg de 5 km. jeg har - i herlig støvregn ._.
Halvvåd luntede jeg ned på folden, og kaldte på hyppen. "Maaaaaary !" Normalt kommer hun løbende, men i dag blev hun stående i den anden ende. Så jeg må traske derned i mine kawasakier, og da jeg er halvvejs begynder det så at styrte ned, så jeg blev pladdervåd..
Så vil jeg tage træktorvet om halsen på Mary, og så humper hun bare væk; så har hun trådt sin ene forsko helt skævt, så den sidder havlt fast og halvt løst. Så jeg får fanget hende og humpende kommer vi ind til stalden.
Så ingen ridning i dag, smeden kommer først imorgen... Og så var jeg ellers bare dødvåd, og blev endnu mere våd da jeg cyklede hjem o: Herlig dag !
Har I også haft nogle 'herlige' dage i regnvejret ?
jul 2008
Følger: 140 Følgere: 170 Heste: 5 Emner: 221 Svar: 4.623
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 893
Men det var nu mere fordi jeg får så ondt af hyppen ... d:
Men heldigt for dig ! HAHA
dec 2004
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 167
Men eftersom jeg ikke er begyndt på uni endnu, kører jeg rundt med min kære kæreste(imens jeg har "ferie") som fragter diverse biler rundt i Danmark med lastbil.. Og pudsigt nok synes jeg altså det begynder at STYRT regne når man står og skal til at læse biler op! Kan det være mere typisk??
Synes squ snart det er længe siden det har været sommer?
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 97 Svar: 893
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.389
det var vores første galop i 3 mdr tror jeg..
så min dag var fantastik
(det hele skete i regn)
feb 2008
Følger: 53 Følgere: 50 Heste: 1 Emner: 71 Svar: 643
har haft en virkelig god dag:)
intil vi spiste aftensmad og min far han var ved at slå mig ihjel over at jeg ikke har arbejdet længe på mit såkaldte "job"
Også siger han jeg er doven og så egoistisk! så sagde jeg bare at bare fordi jeg går mere op i at passe på andre end mit "job" og kan tage ansvar for en hest som du ikke kunne ! er det ikke ensbetydende med at jeg er doven!
well hyggelig aften
dec 2004
Følger: 35 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 167
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 174 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.083
- Heldigvis skete der ikke noget med nogen :]
'Herlig' dag ... o: