{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

En skønherlig dag! {{forumTopicSubject}}

Kender i ikke det der når man sidder om aftenen i sofaen med et smil på læben, fordi man bare simpelthen har haft en god dag?
Ikke fordi der er sket noget vildt, men bare fordi det har været en god dag.

Har været ude ved Fleur, en pony jeg passer, for første gang i et godt stykke tid pga. vejr og aftaler hele tiden kom i vejen. Fik muget godt ud så hendes boks blev super lækker, gik en tur på ½ times tid med hende - hun har nemlig været stok halt, men er hun ikke længere, ikke halt.
Og det var bare super hyggelig, solen havde det "specielle" lys den har når den er ved gå ned men inden det bliver mørkt.
Også fik jeg taget lidt flere billeder til hendes profil.

Derefter tog jeg en tur på en glad haflinger, der ikke syntes det var mega fedt at være alene. Så vi skridtede en del til han var rolig.

Så var der klipning af to fjordheste. Nåede ikke helt i bund, men meget kom af! Den ene af dem, en vallak der hedder Gudrun ( ja, jeg ved godt det er et sjovt navn, han hedder Cæsar eller Filur i passet ). Ham skulle jeg prøve og ride på, hvilket vist er lang tid siden. Signalerne havde han ikke meget styr på.
Men han smeltede da lige mit hjerte.. Slap ham løs i ridehuset hvor han rullede sig i den ene ende, jeg gik op i den anden og satte mig. Kaldte på ham med klap, fløjt og slog med tungen også kom han da travende hen til mig. Så var jeg altså ret solgt.. Har aldrig hilst på ham før den dag smiley
http://www.youtube.com/watch?v=0CeHAO8XCMs&list=HL1356642112&feature=mh_lolz

Skøn herlig fyr - et sjovt projekt, for der er lidt af hvert og gå igang med smiley

Og ja suk, det har bare været en super dag smiley

Har du haft en super dag? Nævn et 3-5 ting der har gjort din dag skøn ;o).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En skønherlig dag!
  • #1   27. dec 2012 Jeg har været ude hos hestene, og hyggede mig rigtig med dem smiley
    Dog blev det ikke til det helt store. men vi rendte da lidt rundt ude på folden og legede med vandslagen smiley

Så har jeg været ud og shoppe heste ting ting. og Landeur fik sig en ny trense og bid smiley Ig jeg fik ridebukser smiley

oven i det er det at kommeud til hestene bare fantastisk, de er søde og får altid humøret op smiley Og så er begge heste raske nu, så det er endnu mere fantastisk smiley

Så alt i alt har det også bare været en fantastisk dag. smiley

• #2   27. dec 2012 Lyder som en dejlig dag smiley
    Har også haft en skøn dag. Var ude ved Valle, som i en længere periode har været halt, hvor hverken os eller dyrlæge, har vidst hvorfor. Vi troede det var den store muskel i bagparten, men vi er efterhånden blevet overbevist om, at det sidder i knæet i stedet. Er i gang med genoptræning, hvor vi nu er oppe at skridte i et kvarter. Igår var han næsten haltfri, og jeg kunne skridte i 18 minutter, inden han blev øm.
    I dag kunne jeg skridte 25 min., hvor han var haltfri og heller ikke øm! Det er så dejligt! Udover det ville jeg lige se, hvor godt jeg kunne styre ham med benene, så jeg smed tøjlerne og hvilede kun hænderne i manen. Da jeg så lagde benene til ham, og drev ham frem, gik han da lige til biddet, kun ved hjælp af signalerne fra mine schenkler. Nøj, jeg blev stolt smiley

Dr.dyr var på besøg bagefter med en vaccination - Valle plejer at være angst, men ikke i dag. Han var derimod nysgerrig, og opdagede ikke at han blev stukket, før det var overstået smiley

Ellers har jeg bare fedet den med Vampire Diaries smiley

• #3   27. dec 2012 Min dejlige pony, der normalt ikke gider ud fra folden pga det mudder hun skal igennem, kom glad gående hen til leddet i dag såsnart hun fik øje mig! Det skal så lige siges, at hun har været rideskolepony, men lige er blevet taget ud af rideskolen, så jeg kan ridehende et helt år, så hun er ikke så vandt til at jeg kommer og henter hende endnu, men det er sødt når hun gør sådan smiley

• #4   27. dec 2012 Jeg sprang S til højdespring på min pony smiley Så var jeg pave stolt af min lille prinsesse smiley

Kommentér på:
En skønherlig dag!

Annonce