Sikke en service... {{forumTopicSubject}}
Min part´s ejer er på ferie i udlandet, så da jeg kom op og så Cha hænge med mulen helt vildt, med en masse grimme nye sår i ansigtet, og en gang rigtig rigtig slem sur stråle (troede jeg), måtte jeg jo ha nogen til og se på ham.
Så gik over på Højgaard heste hospital, og spurgte om de ikke havde en der kunne se på ham!?
Jeg havde dårlig talt færdig før den søde kontordame var på vej ud for og finde en dyrlæge til mig.
der gik max 1time fra jeg gik derover til der stod en dyrlæge (Martin) nede i VORES fold.. han skrabede cha´s hov ren, og ku så sige at det desværre var hovbyld
derudover kørte han også lige over på Højgaard for og hente noget sprey til hans sår som åbenbart var kommet pga alle de bæ fluer vi har dernede
Blev simpelhen så positivt overrasket over den venlighed og service de gav mig.
At de sådan lige har mulighed for og sende en dyrlæge ud af huset på en time, uden nogen form for bestilling, det er satme lækkert...
sidst jeg sku ha den hjælp, (fra en anden dyrlæge,) fik jeg bare svaret, det kan vente til i morgen!! og jo ganske vidst, havde de da ret, hesten ville ikke "dø" af der gik yderlige 24timer, men er sikker på jeg ikke er den eneste der ikke kan sove roligt om natten hvis jeg ved der er noget galt...
Men ville bare lige fortælle om min dejlige oplevelse
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 150
feb 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 81 Svar: 1.504
Sikke en service...