{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Hooks - Ringere service skal man lede længe efter.. {{forumTopicSubject}}

Den 8 oktober bestille jeg en Sidepull fra Hooks. Den var i restordre så den ville først blive pakket og sendt den 15 oktober. Fint nok. Jeg blev ved med at få ordrebekræftelser, og da der var gået knapt to uger så jeg skrev til de, og fik at vide at den blev sendt i tirsdags.. Så jeg ventede spændt.. Men min Sidepull kom heller ikke i dag.. Så jeg ringede derover..
De siger.. Ja det tog så lang tid før vi fik sendt varen, så dit betalingskort afviser transaktionen pga. Sikkerheden.. Det er meget normalt.. Du havde nok fået en mail om det om et par dage... så hvis du ønsker den må du bestille den på nyt..
Jeg bestilte den 8 oktober, de skulle få den hjem og sende den 15 oktober.. Jeg får flere ordrebekræftelser men de hverken skriver eller ringer og siger noget.. jeg blev fuldstændig målløs..
Hold kæft sikke en ringe service!!
ALDRIG om jeg skal handle hos de igen!!
Forsinkelser osv. Er okay.. Men giv dog for hælvede kunderne besked!! smiley
Er simpelthen så tosset lige nu..!

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hooks - Ringere service skal man lede længe efter..
Kommentér på:
Hooks - Ringere service skal man lede længe efter..

Annonce