{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

udhængning en virkelig grim følelse {{forumTopicSubject}}

Efter lang tids forsøg på at få fat på hende, fik jeg efter 3 måneder fat på hende, og hun inviteret mig igen ud, både så vi kunne arbejde lidt videre og jeg kunne få det hun skyldte mig.
Jeg kommer ud og til min gro får jeg at vide at hun ikke har haft hesten særlig meget ude og den kun er blevet værre, og den nu var så fustreret at ikke engang jeg kunne styrre den eller komme til den.
Jeg fortæller hende at jeg først vil komme igen når hun er begyndt at gøre som jeg har anbefalet hende, dette bliver ikke modtaget særlig pænt fra hendes side af, men vi får snakket det igennem og hun forstår hvad jeg mener.
da jeg får betaling for jeg kun for en gang og nu havde jeg jo været der to gange, hun giver en masse undskyldninger om at hun ikke kan hæve penge og hun havde glemt det.
Jeg giver hende mit konto nr så hun bare kan overfører pengene når hun får mulighed for det.
3 måneder går og jeg hører intet fra hende eller ser noget til de penge, men jeg er efter hånden gået hen og blevet gravid, og ønsker derfor ikke at fortsætte mit arbejde hos hendes hest, da jeg mener det er for risikabelt, dette ringer jeg til hende og fortæller hende, og oplyser hende om at hun stadig skylder mig nogle penge, dette gør hende rasende og smider røret på. Jeg vælger at ignorere den adfærd og venter på at hun selv kontakter mig.
dette sker også over en sms en uge før jeg føder, hvori hun skriver at hun har fundet en anden træner som passer hendes metoder meget bedre, og jeg godt kan glemme de penge da hun mener at jeg er grisk og tager overpris for min undervisning.
hmm jeg kan godt ser at der kommer vi ikke videre, så jeg gemmer beskeden og lader være med at svare hende, indtil hun igen skriver en uge efter jeg har født, at jeg har ødelagt hendes hest, og hvis den bliver erklæret uderidelig vil hun søge erstatning af mig, dette frobavser mig meget, og skriver tilbage at jeg ikke kan se hvordan jeg skulle kunne ødelægge hendes hest, og hun forøvrigt stadig skylder mig penge, men jeg ønsker ikke at hører fra hende igen, det gør jeg heller ikke, indtil jeg går ind på en hjemmeside med debatforum, hvor i det ene emne hedder sig "grisk ridelærer ødelagde min hest" jeg kigger selvfølgleig ind i den og kan se at det er hende der har oprettet den, og beskrivelsen af episoderne passer til vores episoder. Men i emnet beksriver hun at jeg skulle havde ringet til hende flere gang og krævet langt mere end vi havde aftalt for undervisningen, og at jeg ikke dukkede op til halvdelen af aftalerne, og fordi jeg havde presset dem så meget i min undervisning var hendes ellers så søde hest udviklet sig til et monster som havde smidt hende af flere gange på den bekostning, og han nu efter min undervisningstime står halt, fordi jeg havde presset dem så voldsomt.
Jeg blev absolut forbløffet og ganske såret over at hun kunen finde på det, hun udhængte mig ikek ved navn, men linkede til min hjemmeside.
Som flere brugere havde kommenteret negativt, og flere beskrev mig som en jubltosse og psykopat og folk om mig burde ikke have noget med heste gøre.
hold hvor det egentligt sårede mig , især fordi jeg begyndte at med mails fra forærget mennesker, der ville fortælle mig hvilket dårligt menneske jeg egnetligt var.
Jeg tog kontakt til hjemmesidens admistrator og bedte dem om at fjerne det indlæg, dette blev også gjort og brugeren blev påmindet om hjemmesidens regler.
Men hold op hvor var det egnetligt sårende at så mange mennesker pludsleig havde en mening om mig, selvom de ikke hørte sagen fra min side af og kun havde læst noget på nettet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udhængning en virkelig grim følelse
Kommentér på:
udhængning en virkelig grim følelse

Annonce