420 visninger
|
Oprettet:
I er fandme til at regne med !! {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har lige købt en mp3 af en her inde fra..Jeg har aldrig været til det med net handel da det er let at snyde.. Men jeg følte virkelig at jeg kunne stole på hende ! Det var så fedt.. jeg har lige modtaget mp3eren og den er SÅ fed, let at bruge som også pigen havde sagt ! Det er så fedt ...
Andre der har haft nogle gode handler her på HG ??
Og måske nogle der er blevet snydt ? (ikk nævne navn, da det er udhængning)
mar 2006
Følger: 49 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 222 Svar: 1.963
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
Det var dog ikke her på HG men på trend sales. Jeg havde et par GUCCI sko til salg som jeg ikke kunne passe i str. 40.
Der er så en der skriver at hun virkelig gerne vil købe og at hun skal bruge dem til en fest, og om jeg kan sende hurtigst muligt!
Hun siger at hun skal bruge dem om to dage så vi kan ikke nå alt det med bankoverførsel osv.....så dum nok som man er når man stoler for let på folk sender jeg skoene og siger god for at hun bare kan overføre pengene når jeg sender dem til hende. Hun får aldrig overført pengene til min konto selvom hun påstår flere gange at pengene skulle være på vej.
Efter en uges tid får jeg så en mail fra hende mail, om at skone er AALT for store (til trods for at hun udmærket godt vidste at det var en helt alm. str. 40, og hun påstod at hun normalt brugte denne størrelse i sko)...UNDERLIGT!
Hun sender så skoene tilbage til mig og da jeg modtager kan jeg selvfølgelig se at hun har BRUGT DEM!
Så føler man sig bare snydt!
Hun skulle altså lige "låne" mine sko til denne fest.......
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 183 Svar: 3.976
maj 2006
Følger: 79 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 2.485
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
og nej, mig og min søster er ikk blevet snydt,
men kender en der er, må jo ikk nævne navn på snyderen, selvom jeg tror hun er blevet snydt ud..
kender en der blev snydt af hende, men en sadel, og ved os, der er en der blev snydt af hende, ang. en hest.. men lidt lang historie..
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.374
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.326
når jeg selv sælger sender jeg aldrig før jeg selv kan se pengene... ellers ved man jo ikke hvad man har..
bliver jeg snydt så slipper jeg ikke før jeg har fået hvad der er min ret .. om det så skal tage et år
generelt er det vel bare at være fair og så tage sine forholdsregler
I er fandme til at regne med !!