Graviditet? Graviditet?
Jeg har lige nogle små spørgsmål.. Wikipedia kunne for engangs skyld ikke hjælpe så nu håber jeg at nogle af jer kloge piger kan give mig svar
Hvis man bliver gravid, hvor lang tid går der før man får "symptomer"? (Kvalme, lyst til bestemt mad og den slags.. )
Hvor lang tid går der fra undfangelsen og til at man kan se det i en graviditets test?
Hvad sker der egentlig når man bliver gravid? Jeg ved at nogen får lyst til noget bestemt mad, og så er der morgenkvalme, men hvad ellers?
Og nej jeg er ikke gravid. Men jeg har en veninde der prøver på at blive det så nu blev jeg lige lidt nysgerrig
okt 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 200 Svar: 2.223
Min veninde fik aldrig nogle symptomer.. - omvendt fik min søster kvalme i 8. uge og fra 12. uge en ustyrlig lyst til æbler..
graviditets test er ALDRIG 100 % - min veninde der blev planlagt gravid i januar.. ku ikke se det på graviditetstest før 9. uge.. og der havde hun fået det bekræftet ved lægen
Din krop reagerer anderledes end andre..derfor ingen facitliste..
dec 2007
Følger: 17 Følgere: 8 Emner: 5 Svar: 212
Jeg er gravid og har slet ikke haft nogen af de symptomer du beskriver. Ja faktisk ingen overhoved. Hverken kvalme, ømme bryster eller nogen mærkelige madvaner..
Det er langt fra alle der mærker noget til det. Man tester som regl positiv omkring forventet mens.
Carina ( der er lige knapt 6 måneder henne)
dec 2006
Følger: 125 Følgere: 122 Heste: 13 Emner: 1.399 Svar: 7.407
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.864
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.864
Graviditet?