{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

lastbil - dyt - stejler bagover s; {{forumTopicSubject}}

da jeg havde redet og kom op til stalden kommer der en lastbil op til gården med nogle træer vi skal save i stykker til næste vinter. fair nok. men så dyter (staves? xD) 2 gange og han kunne se at jeg prøvede at få hesten til ro og væk der fra! det har sket en gang før og efter det har hesten været så bange for lastbiler..
men ja så dytter han og det hjælper jo ikke så han går helt amok og stejler bagover ;'o
heldigvis nåede jeg at hoppe af på en underlig måde op i luften så jeg fik ham ikke over mig. spørg mig ikke hvordan, men jeg har det med når sådan noget sker så når jeg at tænke hvordan jeg skal lande ligesom når jeg falder af.
ingen kom tilskade kun hesten har fået sår på låret og skulderen og jeg har hovedpine og sår på kinden og hoften. (det skete på grus s': )

men hvor dum kan man være? ham manden har en datter der har en pony. han kunne jo se hestev var tydeligvis meget bange! ej hvor er jo sur på den mand. s;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lastbil - dyt - stejler bagover s;
  • #1   20. maj 2010 Så tag dog hensyn dumme mand smiley Øv hvor træls...

• #2   20. maj 2010 Synes ofte at nogle lastbil chaufføre ikke tænker sig ordentligt om når de kører, og det er absolut ikke kun når man er på hest...

• #3   20. maj 2010 Jeg har selv været ude for en ulykke med lastbil ;s Jeg var ude og ride med min kusine en vinter, da der så kommer en lastbil. Han kører helt op i røven af hestene (omkring to meter fra os) og han dyttede og bottede. Hestene blev bange og begyndte at løbe osv. Jeg red på min yngeste uden sadel, og måtte både blive bukket, og stejlet med ude på vejen foran ham. Herefter løb Musse ud over en mark med mig, og endte med at blive så stresset af lastibilen at hun stejlede og jeg faldt så af. Lastbil-chafføren så tydeligvis jeg var ret forslået, men kørte bare videre ! O;
    Jeg endte med sår hele vejen op langs den ene side, og ondt i ryggen da jorden var frossen ;s

Meen der findes så også lastbilchaffører som tænker over det ! (:

• #4   20. maj 2010 sådan er sådan nogen desvære tit syntes jeg smiley min pony har det på samme måde med traktor og lastbiler.
    den flipper også helt ud, vi har måtte galopere ned af en stejl bakke på asfalt efterfuldt af en lastbil der ikke ville stoppe og vente på vi kom væk..
    lige siden har jeg også været bange for dem. -.- det var virkelig ubehaligt, ponyen har sko på og den kunne slet ikke stå fast smiley
    er simpelhen så træt af sådan nogen folk -.-

håber i kommer over det og at det aldrig sker igen !

• #5   20. maj 2010 Lyder ikke rart smiley
    kom lastbilchaufføren ikke og spurgt om du var okay bagefter?

• #6   20. maj 2010 Jeg håber du klappede chaufføren en på lampen ?? Det havde jeg nemlig gjort .... Klaphat !!

• #7   20. maj 2010 Ida T : nej han sagde bare at jeg skulle styre hesten ;o

$ $$ Cowgirls have more fun $$ $ : jeg gjorde ikke noget andet en at sige at han var en idiot, var ret sur på ham. men min far blev godt sur på ham.

• #8   20. maj 2010 Ej, seriøst?? Du var da ved stalden, så er det da ham der skal tage hensyn til hestene. Kan godt forstå din far blev sur på ham, dig og ponyen kunne jo være kommet slemt til skade. Ligemeget hvad så burde han jo også have spurgt om du var kommet til skade, når sådan noget sker.

• #9   20. maj 2010 De skal altid dytte ! Og det er altid når hestene er helt ude af den . Argh, hvor jeg hader det !

• #10   20. maj 2010 hvis du viste hvem det var havde jeg givet han en på siden af hovedet

Kommentér på:
lastbil - dyt - stejler bagover s;

Annonce