30. jul 2008 Følger: 254 Følgere: 205 Heste: 5 Emner: 410 Svar: 1.740
når man tænker om gamle hyp :'( {{forumTopicSubject}}
min mor har endelig overtalt mig til at komme hjem til Island i en uge xD
og den eneste grund jeg tager af sted er for at besøge mine gamle heste :')
men så kom jeg i tanke om min ynglings :'i det jeg havde med den hest var noget helt særligt! jeg fandt ham som lille ude på vores fold med et kæmpe sår på halsen, men han var så bange for alt, jeg sad ude på folden i timevis hver dag intil han selv kom, og så da han fandt ud af at jeg ikke ville gøre ham noget ondt fik jeg ham ind i stalden og vi fik dyrelæge ud men jeg var den eneste der kunne komme i nærheden af ham, og jeg var kun en 7år :') så jeg skulle rense såret o.s.v. og så da han var 4 år stolede han mere på andre, og jeg tilred ham jeg var den eneste der kunne ride ham med andre gik han helt amok. bukkede stejlede som en gal og hvis man ikke faldt af stejlede han bagover. vi fik ham tjekket for dyrelæge men han var helt rask. min bedste veninde kunne også ride ham nogle gange. men så flyttede vi til danmark, og vi kunne bare ikke få ham solgt min veninde kunne ikke styre ham mere for nu var jeg væk.. og så en dag gik han helt amok ind i boksen og hans ben sad fast, så dyrelægen kom. så ringer dyrelægen til os og siger at han havde brækket benet og han var på de evige græsmarker
jeg kan ikke fatte at når jeg kommer er han der ikke? den hest jeg fandt ude på folden.
og det værste er jeg skal op på vores gamle går og se en anden hest stå i HANS boks og det sted hvor jeg fandt ham det bliver svært! men må se på den lyse side jeg får lov til at se mange af min andre gamle heste! :') og min hoppe som jeg ejer stadig som jeg har kendt hele mit liv, hun er 20 år :')
det er virkelig hårdt at miste sit et og alt
STAVEFEJL ER GRATIS
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 79 Heste: 7 Emner: 184 Svar: 944
Da min pony døde, var det også svært at se, ind i boksen, som i lang tid stod tom.. Men også svært at se en anden hest i boksen ...
Håber du får en hyggelig uge alligevel
Lige en ting mere.. Kan man overhovedet komme til Island nu? Gr. vulkanen?
jul 2008
Følger: 254 Følgere: 205 Heste: 5 Emner: 410 Svar: 1.740
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 79 Heste: 7 Emner: 184 Svar: 944
Du må have god tur der op !
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
så forstår dig godt
når man tænker om gamle hyp :'(