{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Når man tænker over fremtiden. {{forumTopicSubject}}

Tænker i nogensinde på hvilken uddannelse i måske kommer til at tage? Hvilken person i møder og bliver forelsket i? Hvad i dog skal gøre når i bliver så gamle at jeres forældre dør, eller jeres søskende? Hvad der kommer til at ske når den hest i har nu, pludselig ikke er her mere? Om man mister nogle af sine venner, og får nogle nye? Hvilke fantastiske eller knap så fantastiske eventyr i skal opleve? Hvor kommer man til at bo? Børn? Får jeg nogensinde dem, og gad vide hvordan de ser ud, og er?

Må indrømme at jeg at normalt lever i nuet, og tænker aldrig mere end et par måneder frem. Men kører lige nu i tog uden noget at lave, og så dukker der sådan nogle ting frem..

Hvad med jer? Tænker i meget på fremtiden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man tænker over fremtiden.
  • #1   26. okt 2012 Jeg lever i nuet men tænker da også meget på fremtiden smiley Lige nu glæder jeg mig heeelt vildt til at blive mor til Maj smiley Men det giver mig også en del bekymringer - kan jeg så nå at være sammen med min elskede hest? kan jeg tage den uddannelse jeg gerne vil igang med da jeg gerne vil skifte job osv. Men ser alt som en udfordring smiley

• #2   26. okt 2012 Tit, og lige pt. er vi i skolen ved at skrive en SOO opgave hvor vi bla. skal besvare på de spørgsmål. Så min skole vil gerne have os til at tænke på de ting smiley

• #3   26. okt 2012 Jeg tænker (for) meget over fremtiden, og det generer mig. Har altid gjort det, og vil meget hellere leve i nuet.
    Tænker bl.a. over når min hund dør, hvis min kæreste dør osv...Ikke specielt behagelige tanker.
    Derudover tænker jeg også meget på de ting jeg gerne vil, men ikke har mulighed for, såsom børn og rejse.

En anden ting der generer mig, er at tænke på alle de ting jeg gerne har villet - mine mål, som jeg endnu ikke har nået, og dem jeg aldrig kommer til at kunne nå.

Fx kan jeg ikke arbejde grundet en arbejdsskade, og det får mig til at føle at hele mit liv er gået i stå. De sidste 6 år er bare fløjet afsted, fordi jeg intet har at lave.
    Jeg havde planer om at få børn inden jeg blev 25, og nu er jeg snart 27, og chancen for at jeg aldrig får, er desværre stor.

Generelt har jeg rigtig mange ting jeg meget megte gerne vil, men grundet min arbejdsskade frygter jeg at de aldrig bliver en realitet.

Så ja, det er som regel kun den negative herfra, og ville ønske jeg kunne skubbe den fra mig, men det er ikke så nemt som man skulle tro.

• #4   26. okt 2012
    Meget tit! Tænker en del over fremtiden.
    Jeg har valgt uddannelse og har den kæreste jeg gerne vil have børn med. Men jeg har da tænkt over hvor vi skal bo, hvordan der skal se ud, børnenes navne har vi snakket om, hvor mange osv.

Har tænkt over at mine forældre nok ikke er her mere en dag, at de nok ikke kan klare deres hus til evig tid, at min far nok ikke kan holde det antal år på arbejdsmarked han "skal" for at kunne gå på pension og det helvede han skal igennem for at få førtid og mange andre ting.

Jeg tænker generelt meget over tingene :o)

• #5   26. okt 2012 Tænker mest uddannelse, det tænker jeg tilgengæld også meget over, da det er vigitigt for mig!:-)

• #6   26. okt 2012 Prøver ikke at tænke ret meget over det. Man kan alligevel ikke forberede sig på hvis man en dag mister en man elsker..
    Lige nu tænker jeg ca 2 år frem. Primært på uddannelse og på at flytte hjemmefra. Børn og alt sådan noget er der ikke lyst, tid eller råd til før om lang lang tid, så ingen grund til at tænke over det smiley

Kommentér på:
Når man tænker over fremtiden.

Annonce