Angsten for at miste.. {{forumTopicSubject}}
Min hund er det bedste jeg ved. Jeg har haft hende i snart seks år og hun er min bedste ven. Jeg ved godt, at der er mange, der siger at de elsker deres hund, hvor det bare er sådan noget overfladisk noget, men jeg elsker hende virkelig højt! Kan virkelig mærke det dybt inde i mit hjerte. Det er svært at beskrive følelsen af den slags kærlighed med ord, men I forstår vel
På det sidste er jeg begyndt tænke.. Kikki fylder 6 år om en måned og 2 dage og hendes races levealder er normalt på 12-13 år. Det er så hårdt at vide, at vi ikke skal være sammen for altid. Jeg bliver gladere og gladere for hende for hvert år der går, men så samtidig mere og mere rædselslagen for at miste hende. Jeg kan ikke tænke på det uden at få tåre i øjnene og flere gange græder jeg, fordi jeg ikke vil miste hende.
De sidste par uger har det udviklet sig til hjertebanken, svimmelhed og svedeture, hvis jeg har tænkt på det. Er det en form for angst? Jeg plejer ikke at være hysterisk og det ligner heller ikke mig, men det kommer bare lige pludselig. Hvad skal jeg gøre ved det?
Ved godt, at det handler om at nyde hinanden imens man har hinanden, men jeg har bare ikke lyst til at tiderne med hende skal stoppe
mar 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 204 Svar: 2.642
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
sep 2007
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 4 Emner: 609 Svar: 2.988
Selv har jeg en dejlig hunhund, som engang har været mishandlet - nu er hun glad og tilfreds og meeeget knyttet til mig. Har haft hende et år nu, og tør heller ikke tænke på den dag, jeg skal (forhåbeligt først om en 12-14 år) til dyrlæge og bede ham om at give hende fred.. Men det er jo sådan en beslutning man VED at man skal tage, når man anskaffer sig et dyr.
For 14 dage siden fik jeg aflivet mine 2 chinchillaer, som jeg havde haft i 5 år. Det var også hårdt kan du tro. Hunnen var syg - og ville ikke have at hannen skulle bo alene, derfor fik de lov til at sove ind sammen
Men ligefrem hjertebanken har jeg ikke haft - det lyder som angst for at miste.. Det skal du måske have noget hjælp til?
aug 2008
Følger: 46 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 1.213
Det kommer altid om aftenen, og jeg får oveni hjertebanken og koldsved også kvalme og kaster også nogle gange op. Så jeg kender det alt for godt - desværre
sep 2008
Følger: 260 Følgere: 281 Heste: 1 Emner: 402 Svar: 6.285
sep 2008
sep 2008
Har hjulpet mig meget.
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.043
Det er en virkelig hård tanke...
maj 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Heste: 1 Emner: 118 Svar: 1.043