{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Hvad f*nden skal jeg stille op? {{forumTopicSubject}}

Kort Versin af det hele

H ejer stedet hvor hestene står.
S har en psyko pony, som sparker folk og er virkelig ustyrlig.
T har en ældre hest
D har en ung hest
og mig som har 2 heste.

Alle os som har heste stående % H har nogle dage om ugen hvor vi giver alle hestene halm og wrap samt lukker hestene ind.
Nu er vejret jo blevet godt og hestene kan sagtens gå ude til kl 18-19 stykker.

H har lavet en aftale med S , som i vinters hed at det var okay hestene kom ind kl 15. Men H har snakket med os andre om at hende og S har en aftale som hedder at hvis S ikke havde mulighed for at lukke senere ind end kl 14 så skulle H selv lukke heste ind.

Der har været så meget ballade med at S lukker heste ind kl 14-15 stykker i det gode vejr her.. D har brokket sig flere gange over det.

I dag flyder mit bæger total over.
S skriver om jeg kan lukke heste ind lørdag (som er S stald dag) fordi ellers kommer de ind kl 15, jeg skriver at jeg ikke gider hænge på det, og om hun ikke bar kunne komme senere derud og lukke hestene ind senere. Nej det kunne hun ikke, for det ville ikke passe med hendes datter, for de spiser kl 17-17:30 , så skrev jeg hun kunne lukke dem ind bagefter, jeg er lige glad, bar hestene ikke kommer tidligt ind.
Men nej det kunne hun ikke, for hendes morfar kunne ikke køre hende så sent.
Skrev pænt til hende, at T som også har børn IKKE har dette problem. Og at S jo selv havde valgt at have sin hest stående så langt væk.

Lidt efter modtager D - T - og jeg en besked fra H som lyder, at H selv lukker heste ind lørdag og hvis vi ikke ønsker S er en del af staldholdet og vi bar skal vide at vi andre (D-T og jeg) selv kommer til at skulle tage lørdagen..

Fuuuck hvor er jeg bar hidsig lige nu.. S får total særbehandling, og vi står ALLE i en selvpasser stald og da S kom for 1½ år siden vidste hun godt at vi ALLE skulle have en stalddag..

Hvad skal jeg dog snart stille op ? H er total konfliktsky og S har nærmest magten over hende.. H's egen mand forstår ikke hvorfor S får sådan en særbehandling.
Jeg har foreslået H vi holder et staldmøde, for jeg gider sku ikke finde mig i at vi andre bar skal hænge på S dag, bar fordi det ikke passer ind i hendes liv..............

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad f*nden skal jeg stille op?
Kommentér på:
Hvad f*nden skal jeg stille op?

Annonce