{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Byde velkommen/afvise! {{forumTopicSubject}}

Hvor er jeg ved at være utorlig træt af de mennesker HERINDE, der afviser pga. De mener ryteren er for stor. Fordi at hesten er sat under forkert race. OSV.
Hvorfor?
Der må KUN AFVISES hvis disse regler ikke overholdes.
Du skal have tilknytning til hesten.
Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Ellers må der IKKE AFVISES.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byde velkommen/afvise!
  • #1   22. apr 2010 og for få billeder som 3-4 billeder - der står bare at man ANBEFALER at sætte mindst 5 ind.

• #2   22. apr 2010 Jeg har lige oprettet en profil - der i løbet af nul komma fem var afvist - men fair nok havde kun 1 billede på , havde ikke lige fattet det med de max 5 - men nu har jeg opfyldt kriterierne og stadig er der en del afvisninger ......... smiley Men nok om det - tilslutter mig bare at det er lidt træls at man bare afviser smiley :) smiley fortsat god aften til alle

• #3   22. apr 2010 Jeg blev engang afvist med en islænder, fordi folk ikke mente at det var en islænder. Mega plat.. et hvert menneske kunne da se at det var en islænder..

• #4   22. apr 2010 Jeg ser bare flere gange, at de afviser selvom profilen ellers er fin.
    Der er intet max på, der anbefales 5. Når det også er et galleri. Men, hvis man har 4 forskellige billeder, i god kvalitet og tekst, ser jeg ingen grund til at afvise.

• #5   22. apr 2010 Maria: det behøver ikke at være fordi mange har afvist dig.. man får flere stemmepoint jo flere udfordringer man har vundet.. jeg kan f.eks give ti velkomst eller afvisnings point

• #6   22. apr 2010 Jeg har været ude for at der var en der ville oprette en fjordhest. Så var der en der bare svinede hesten til at den var noget a det grimmeste hun havde set og sikke et øg osv osv. Og så skrev hun til sidst, jeg afviser fordi den er grim.
    Og jeg indrømmer da a den var sq ikke den kønneste fjordhest jeg har set, men hvismpigen er glad for den?
    Det kan gøre mig så sur!

• #7   22. apr 2010 Det er virkelig respektløst, der overtræder man hendes grænse.:-/

• #8   22. apr 2010 den gang jeg oprettede Nosey var der jo en bruger der hårdnakket påstod at det ikke var den samme hest der var på alle billederne, også selvom jeg forklarede hende at hesten var en skimmel og farve veksler, troede hun mig ikke.
    men gennerelt synes jeg faktisk mange bruger er gode til at skrive pænt og afvise på en pæn måde eller spørge indtil tingene inden de afviser

Kommentér på:
Byde velkommen/afvise!

Annonce