{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Afvise/byde velkommen {{forumTopicSubject}}

Hej

Det irriterer mig virkelig, når folk afviser heste, men ikke skriver hvorfor. Det irriterer også dem, som prøver at oprette en hest, men bliver afvist, og de ved ikke hvorfor, så kan de jo ikke prøve igen uden at lave samme fejl. Det bliver også meget nemmere for os andre at bedømme, om vi skal afvise eller byde velkommen. f.eks. er det ikke sikkert, at man har lagt mærke til, at der er reklamer på et af billederne, og hvis der så var nogen, der havde skrevet en kommentar om det, så ville man ikke byde velkommen ved en fejl, og ejeren ville vide hvad han/hun skulle lave om.

Vær venlig at skrive hvorfor i afviser hestene.
På forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvise/byde velkommen
  • #1   7. feb 2010 Jeg víl give dig helt ret smiley

• #2   7. feb 2010 Jeg skriver det ALTID, men ofte bliver det slettet, så andre alligevel ikke kan se det ..

• Mynte
    VIP
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
    #3   7. feb 2010 Ja, ville jo også være dejligt hvis man så også gad se på kommentarerne og handle efter dem... Der er SÅ mange der byder velkommen selvom der står x antal grunde for at en profil burde afvises smiley

• #4   7. feb 2010 Åh for filan.. hvis folk afviser så er det skisme nok fordi de ikke mener profilen er passende lavet eller fordi den ikke overholder reglerne..

jeg afviser hvis der er ringe billeder eller under 5 styks..

eller hvis der er brud på regler..

• #5   7. feb 2010 giver dig ret

• #7   7. feb 2010 Til Ovenpå-manden!!
    Det ville være rart at vide hvilke af dine grunde, du har brugt på den enkelte hest.
    F.eks. var der en hest, som havde fået dobbelt så mange afvisninger som velkomster, og jeg kunne ikke finde nogen fejl i profilen, og de eneste kommentare der stod var fra nogen, som havde budt dem velkommen. Og hvis jeghavde vidst hvad der var grunden til de mange afvisninger (hvis der var en rimlig grund) havde jeg nok ikke budt hesten velkommen.

• #8   7. feb 2010 Til evt. Rösin
    Det er ikke altid det er så nemt, for hvis der er gode billeder, og der er god tekst, og alligevel er der mange som har afvist, så må det være noget andet, og det er ikke altid så nemt at finde ud af, hvad "noget andet" er.

• #9   7. feb 2010 Det vil jeg også gerne. hvis min besked boks ikke er fyldt med meget grimme beskeder bag efter. også selv om jeg skriver det på en meget pænt måde!

• #10   7. feb 2010 Nej det er jo det samme problem som altid har været her inde. Har oplevet flere gange at få hævnkaraktere hvis man afviser en profil, og skriver hvorfor. Og andre tager det til overvejelser, og rette evt det som strider imod reglerne. Men der er mange heste som ikke bør komme ind som kommer det, da man syntes det er synd at afvis - alle skal jo have en chance. Det ændre sig nok ikke. Skriver dog normalt hvorfor jeg afviser - nogen gange dog ikke, da andre har skrevt samme grund.

• #11   7. feb 2010 L.Moltsen - Det havde jeg ikke tænkt på, men selvfølgelig er der nogen som bliver sure. Men ta fordi du skriver det alligevel smiley

• #13   7. feb 2010 De var heller ikke SÅ godë, men de var ikke dårlige

Kommentér på:
Afvise/byde velkommen

Annonce