{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Sælge eller ikk? den ene eller? {{forumTopicSubject}}

det lyder måske meget som om jeg er helt fattet på hvad der ville være det rigtige, men er så meget itvivl som amn kan være.

Og har altid haft den holdning man ikke sælger sin bedste ven.

først mig:
Jeg er rytter som elsker udfordringer. jeg har faktisk aldrig vist hvad jeg skulle med min ridning, jeg har redet western fast i 7år nu, og det der al min grundridning har ligget. jeg har redet i dresur og spring sammenlagt 1½år, så det kan jeg ogs. og det har altid været sådan hvis jeg ville springe i daag sprang jeg, og næste måske western. udover det er jeg den store tur og tur rytter.
Stævner har aldrig sagt mig noget, har været til et par stykker det har været sjovt, men bestemt ikke noget jeg ville sætte næsen op efter.

HAr stoort set altid kunnet ride alle hest fordi jeg har prøvet så meget forseligt og så mange forskelige heste. og har aldrig været bange for en hest, førts nu

min 12årige pony har jeg haft siden han var 2år. jeg har lært han alt hvad han kan.
jeg kan alt med ham, og gør alt med ham.
vi har været alle steder.
han er ALDRIG løbet med mig.
vi har haft vores problemer.
Folk har altid sagt han var MIN SOULMATE.
Men han er en pony på 142cm og jeg er tæt på 185cm, så det ser lidt dumt ud, og jeg kan ikke ride ham 100% optimalt mere.
Han er tilsalg nu.

Sidste år fik jeg, det der viste sig at være en hest lige efter mit hovde, ikke så høj men meget kraftig så min højde passer. vi har haft så ange gode timer sammen, men der er sket en masse dårlige ting.
Jeg kan alt med ham fra jorden han følger mig, og hvis jeg er HELT ALENE hjemme på banen kan jeg sagtens sætte mig op og ride ham rundt i cordeo.
så snart der er andre bliver jeg meget usikker og det går galt da han er så følsom så han panikker.
Jeg tør ikke ride tur på han selv, og jeg HADER at ride sammen med andre.
Til undervisning tør jeg kun lige at trave hvis min underviser står mindst 4 meter fra mig.
i sommers var vi på 4 timer lange ture selv uden problemer men jeg har virkelig fået et knæk.

og som det ser ud nu tør orker jeg ikke at tage kampen op.
men min mor vil meget gerne overtage ham, for han har potinale, men huun skal forst vidre med sin ejen.

er så meget i tvivl om hvad jeg skal.
tanken har også stræfet mig at sælge begge to og købe en og starte forfra?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge eller ikk? den ene eller?
Kommentér på:
Sælge eller ikk? den ene eller?

Annonce