Skal jeg sælge, eller ikk? :S {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Jeg er kommet i et lille dilemma, som jeg håber i måske kunne hjælpe mig lidt med. Altså, jeg har 3 heste, en fjordhest og to shetlændere. Jeg har flere gange overvejet at komme af med mine to shetlændere og så købe en ny hest, som jeg kan ride noget dressur og spring på. Men nu er der bare det, at jeg ikke rigtig kan nenne at komme af med mine shetlændere, som jeg har haft i nu 1½ år.
Nå, men hvad ville i gøre hvis i stod i denne situation? Jeg bruger ikke mine shetlændere til noget, andet end til selskab til min fjordhest.
I kan se mine heste under min profil, så i kan se hvad det er jeg snakker om. (Hvis du evt. måske var interesseret i to shetlændere må du gerne henv. dig til mig! De skal dog sælges SAMMEN! Hvis det er jeg vælger at sælge jo.)
Mvh. Nana.
jan 2006
Følgere: 163 Heste: 2 Emner: 800 Svar: 10.515
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
- Men jeg ville beholde dem tror jeg.
Du har jo allerede en fjolle
Knus.
dec 2006
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 6 Emner: 61 Svar: 219
Jeg vil ikke udlåne dem, da min fjordhest så kommer til at gå alene. Hvis det er, så skal de sælges så jeg kan købe en ny hest. Det er dog også kun den ene der kan rides, da den anden kun er 2 år. Den der kan rides(Tøsen) kan både spinge og alt muligt.
Cami- Søger låne hest M:
Da Tøsen, sagtens kunne bruges til konkurrencer med en lille rytter, ville hun komme til at koste lidt mere end en hygge shetlænder (:
dec 2006
Tror du måske din chef ville købe dem, hvis jeg vælger at sælge? Og hvor ligger den der campingplads henne i dk? (:
dec 2006
Ja, det synes jeg også. Det er dog kun den ene der kan rides, da den anden kun er 2 år. Men til gengæld ville den der kan rides, nok godt kunne komme langt med den rigtige (lille) rytter (;
dec 2006
Følger: 1 Svar: 12
Shettere får man ikke de store summer for, og det vil næppe kunne findes en hest til de penge, de giver ind. Evt. en travhest ved lidt held...men det kommer an på hvor langt du vil i dressur.
Men evt. kunne du jo altid bruge pengene fra salget af shetterne til en sadel til den nye hest, da det er sjældent de følger med og kvali. koster
dec 2006
Tja, jeg skal jo bruge de penge jeg får fra salget af shetterne til den nye hest også. Jeg vil ikke sådan langt i dressur, bare ha' undervisning og starte lidt stævner for hyggens skyld, måske lidt seriøst også (: Men det er jo også kun måske jeg vil sælge.
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 6 Emner: 75 Svar: 3.137
Du skal dog lige være opmærksom på at det faktisk er i modstrid med loven at have en hest gående alene.
Hvis du altså ville sælge. Hvordan kan det være din fjordhest ikke er nok? Har den ikke anlæggene for dressur, eller?
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
Anita W
Skal jeg sælge, eller ikk? :S