Dine værste oplevelser? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg sidder her og keder mig. Og så tænkte jeg at alle mennesker nok har noget de vil ud med, og jeg ved at alle mennesker har oplevet noget voldsomt, skræmmende eller uhyggeligt som de aldrig vil glemme..
Her er min værste historie;
- En dag var jeg ude og cykle og jeg cyklede ved en skov som jeg nu rider i hver dag, men i så fald. Jeg kom cyklende langt fra en voldsomt sving, da jeg på lang afstand kunne høre en motorcykel gasse op og så bagefter et kæmpe brag, jeg fik et kæmpe chok, men jeg var alligevel langt fra hjørnet, men jeg skulle forbi og ikke længe efter da jeg var kommet tæt på svinget hørte jeg udrykninger af politi og ambulancer, og jeg blev nysgerrig og cyklede lidt ekstra til og da jeg kom rundt om hjørnet stoppede en politibetjent mig og sagde at jeg skulle vente i noget tid, og det måtte jeg jo så. Da jeg var færdig med at snakke med politimanden og han gik væk kunne jeg se hvad det var der havde sagt det store brag, en mand havde væltet på sin motorcykel i svinget og der lå blod på hele vejen, falck mændene havde fået lagt manden på bårren og jeg kiggede selvfølgelig efter om manden var i live men da jeg så ham, kunne jeg se det var slut for ham.. det hvide lagen blev lagt over ham og vejen blev spulet for blod og der blev lagt sådan noget grus agtikt over vejen som de bruger specielt til blod, men den cykel tur glemmer jeg aldrig, det er noget der har mærket sig i mit liv, og absulut det væreste jeg har set nogensinde..
Vil super gerne høre din historie, skriv endelig!
jul 2007
Følger: 47 Følgere: 42 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 321
jeg har ikke oplevet noget voldsomt!
Det slemmeste har været de 2 gange jeg har oplevet tyveri fra butikker!
Den ene gang var min veninde og jeg i søstrene Grene(staves?)!
Vi stod ved kassen og ventede, da en pige med sort hættebluse og headset på kommer imod min veninde!
"Flyt dig" væser hun så af min veninde, og møver sig hurtigt forbi!
Lige efter kommer der 2 piger løbene og fortæller at pogen med headsettet har stjålet helt vildt inde fra butikken!
jul 2007
Følger: 47 Følgere: 42 Heste: 4 Emner: 12 Svar: 321
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 236 Heste: 1 Emner: 30 Svar: 4.095
jeg har også oplevet hvor min bestefar lige var død og han skulle begraves men før det skulle jeg i skole og tage foto det var ikke sjov at blive taget et foto hvor man så lige bag efter skulle til begravelse
mar 2007
Følger: 56 Følgere: 1369 Heste: 6 Emner: 722 Svar: 4.478
Ved ikke hvad der er den værste.
har oplevet lidt af hvert, men ikke de "helt" slemme.
En mandag skulle jeg hjem fra folkedans, min far hentede mig, han virkede ked af det.
Vi kørte en anden vej end vi plejede.
Han kørte langs en lidt trafikeret vej.
Jeg spurgte "er der noget galt far?"
Han sagde nej, men vi kører så forbi et kryds, og er ser jeg en scooter der er TOTAL smadret.
Jeg begynder at tude, jeg genkender scooteren.
Det er min søsters.
En mand, havde glemt at vedlige holde sin vigepligt.
Vi ankommer til sygehuset og der er min søster. heldigvis ikke de værste skader.
en brækket hånd og så et par knubs.
heldigvis ikke værre.
manden var så sød at melde sig selv, og han kom med chokolade, blomster osv.
Men puha, en klump samlede sig da jeg så scooteren.
feb 2008
Følger: 66 Følgere: 60 Heste: 1 Emner: 127 Svar: 2.048
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 806
1. For 2 år siden (da jeg var 10 år gammel), blev jeg smidt af en hest, brækkede armen og skulle opereres. Jeg glemmer det aldrig.
I undervisningstimen på min gamle rideskole blev elevponyen bange.. Jeg blev også kastet ind i barrieren, men kom alligevel hurtigt på benene bagefter.
Jeg kunne mærke at det dunkede helt unaturligt i min højre arm og en meget underlig sviende smerte. En af forældrene kom og spurgte om jeg var ok. Jeg forklarede problemet, og hun spurgte om jeg kunne bevæge fingrene. Jeg kunne lige vippe dem lidt, men det gjorde helt vanvittigt ondt.
Jeg blev sendt op på hesten igen, for min arm var i hvert tilfælde ikke brækket.. Jeg skridtede lidt ude på hovslaget inden jeg bad mine ridelærer om at trække mig rundt.
Jeg skridtede rundt i noget af rideimen inden jeg måtte sætte hesten ind. Jeg fik en af staldpigerne til at tage hesten imens jeg ringede til min mor.
Da jeg tog trøjen af så hun kunne se min arm, kunne jeg se at den var gal; inden under huden kunne man se knoglen stikke ud i en helt unaturlig vinkel.
Vi kørte på skadestuen, og næste morgen blev jeg operet og fik 2 skruer i til at holde den på plads. I 14 uger måtte jeg ikke ride.
Heldigvis startede jeg på en ny rideskole og mødte Kenzo.
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 105 Svar: 807
Det var den dag, hvor Santos døde.
Han blev forskrækket over en køreline på hans bagpart og bukkede hele ridehuset rundt, indtil han ikke så nogen anden udvej end at springe ind i spejlet med så kraftig fart, at han døde på stedet. Han fik knust sit kranie og døde af det voldsomme kraniebrud.
Det er nok den værste oplevelse, jeg nognesinde har været ude for.
At se sin bedste ven dø for øjnene af én. Der går ikke en dag, hvor jeg tænker på ham.
nov 2004
Følger: 165 Følgere: 286 Heste: 7 Emner: 151 Svar: 1.349
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 105 Svar: 807
Din kæreste døde så også på en grusom måde.
Forfærdeligt at vente på at få svar, om han ville overleve eller ej.
nov 2004
Følger: 165 Følgere: 286 Heste: 7 Emner: 151 Svar: 1.349
assi - det står i mit video klip
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Det værste må være da min hest blev voldsomt syg to uger efter jeg fik hende. Kolik og forfangenhed. Hun var meget ilde tilredt og dyrlægen troede ikke på hun ville overleve. Det ramte mig dog ikke så hårdt. Hvorfor ved jeg ikke.
Det må være det værste.
dec 2006
Følger: 109 Følgere: 109 Heste: 1 Emner: 416 Svar: 3.252
Jeg var på vej hjem fra hesten, hvor jeg skal gennem ca. 1200 meter skov, for at komme ned til bussen. Bustoppestedet ligger meget afsiddes, med skov på begge sidder af vejen. Da jeg står og venter på bussen kommer der en mand gående ad vejen og da han kommer nærmere går han over på den anden side af vejen og står mildest talt at gokker den af for næsen af mig. Dér står man så, alene i en skov.
Det var en ret skræmmende oplevelse, især fordi jeg var alene.
Jeg fik blafret en bus og kom heldigvis væk.
Havde det været én jeg havde mødt inde i byen eller i en park, kan man jo tillade sig at grine lidt og sige hvad fanden han bilder sig ind. Men i en skov er det en lidt for stor chance at tage, desværre. Han blev meldt til politiet, som lovede at holde øje.
//Natasja
maj 2007
Følger: 47 Følgere: 49 Heste: 4 Emner: 252 Svar: 1.639
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 10 Svar: 98
- Da jeg kørte galt med gokart
- Da min fars gode ven hængte sig selv
maj 2007
Følger: 64 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 109 Svar: 812
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
nok at jeg brækkede en lændehvirvel i sommers og måtte gå med korset i 3 måneder
og så var det rigtig hårdt for mig, at jeg måtte aflive min kat, da han kom hjem med to brækkede forben :'/
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
Det værste jeg har oplevet er mine tab af 3 heste Blackie, Mr. Beauty og Wahliant, og af mine katte, Tom, Gråmis, Tiger, Nuser, Minnie, Bettemis og "nakkekatten".
Noget andet jeg har oplevet som stadig nager mig lidt er da jeg var på min 21.års fødselsdag. Vi var kommet hjem fra byen, og min søster (som jeg var i byen med), ringer og siger at en veninde har skrevet til hende om at vores forældres hus brænder og at det er meget slemt!
Vi prøver selvfølgelig at få fat på vores mor og stedfar, men den går bare på mobilsvare med det samme. Tankerne for gennem hovedet på en og jeg begyndte at ryste som en gal. Vi fik fat i en taxi da ingen af os havde bil dengang. Vi køre der ud af (de bor ca. 20km væk). Vi er bare helt stille, men sidder og tænker over om vi nu har mistet dem.
Da vi er lige ved huset står flammerne flere meter op fra taget og brandbilernes blink kan ses langt væk. De er stadig igang med at slukke ilden. Jeg springer simpelthen ud af bilen, selvom den stadig køre og løber (ja følte nærmest en ud af krop-oplevelse hvor jeg svævede hen af vejen)....hen til den nærmeste brandmand og spurgte "hvor er dem der bor i huset". På den ene side ville jeg faktisk ikke have svaret, da jeg var bange for at det ikke ville blive et godt svar, men HELDIGVIS sagde han, de er ved nogle venner længere nede af vejen. PYYYHHH har aldrig følt sådan en lettelse i hele mit liv.
Min mor sagde også efterfølgende "i lignede bare spøgelser i hovederne" da i kom derhen hvor vi var....og det tror jeg hun kan have ret i
Som sagt endte det godt, men har stadig "noget" når jeg ser ild, eller når jeg kan dufte den røglugt der kommer fra en brændt hus. Og jeg er også MEGET grundig med ikke at lade NOGET stå på standby eller lignende, da det var et kortsluttet musikinstrument der var skyld i branden.
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 42 Heste: 3 Emner: 810 Svar: 5.697
Dine værste oplevelser?