{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Mit liv samlede sig om mig {{forumTopicSubject}}

<b>Dette er begyndelsen på min danskstil. Det er første gang jeg skriver om heste, da det har føltes svært for mig at få sat de rette ord på, at få folk til at forstå hvad det var jeg mente med det. Men da jeg i vores stilehæfte så at man kunne skrive om en oplevelse som har haft stor personlig betydning for mig, tænkte jeg at jeg måtte springe ud i det, og at denne chance kunne jeg ikke gå glip af. Håber i har lyst til at læse det, det er dog langt fra færdigt, men i må rigtig gerne rette stavefejl, eller komme med forslag til ord eller sætninger i syntes lyder bedre smiley
</b>
<i>
Vinden flettede sig hastigt ind i mit hår, mens jorden lystigt væltede op i ansigtet på mig. Jeg måtte huske mig selv på at lukke munden, men der gik ikke længe før jeg nåede et punkt hvor jeg blev ligeglad. Jeg ville ikke holde smilet tilbage. Da jeg sad dér, mærkede hans hastige, men alligevel så utroligt elegante bevægelser under mig, hørte lyden af hans hove flyve let som vinden, hurtigt som lynet, over gruset, kunne jeg ikke se nogen grund til at holde smilet tilbage. Jeg mærkede hans eventyrlige lange man, blafre om mine arme og jeg mærkede hvor silkeblød den var, da jeg borede mine fingre ind i den. Var det en drøm? Fra hvor jeg sad kunne jeg ikke finde noget som tydede på at det ikke var, kunne ikke se noget som kunne ødelægge dette ubeskrivelige øjeblik. Forbi mig fór træer, så hurtigt de alle nærmest bare gled ud i en sommerlig grøn ramme om dette skønne øjeblik. Måtte dette aldrig stoppe.
Hans ører vippede gladelig frem og tilbage, og jeg kunne høre hans hurtige energiske åndedræt. Jeg følte nærmest vi var smeltet sammen, jeg kunne mærke mærke hans hjerte slå. Det var som om alt andet pludselig var lige meget, som om mit liv stod stille, og alligevel fløj det hastigt forbi. Jeg havde alting jeg behøvede lige her mellem mine fingre, og hele mit liv, i dette nu, samlede sig om mig, samlede sig om det jeg gjorde i dette sekund, det som jeg elskede aller mest på hele jorden.
</i>
I må gerne skrive jeres personlige mening om det, og om i syntes det er nemt nok at forstå, evt. se billedet for sig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit liv samlede sig om mig
Kommentér på:
Mit liv samlede sig om mig

Annonce