{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

"skriv om din sport" - på engelsk {{forumTopicSubject}}

Jeps ! Hvad syntes i om det jeg har skrevet? Ret det evt - har selv sat og rettet det syntes ikke rigtig jeg kan finde mere i det.
OBS: Det er rettet ret hurtigt da jeg har liidt hovedpine.

S H O W J U M P I N G

Showjumping is a sport were you jumps over obstructions with a horse. If you have a really good horse can it jump 2 meters.
But there are doesn’t so many horses there can it.

When you jump you use a lot of equipments. You use first of all one riding helmet. The riding helm protect your head if you fall off. You have one jump west because if you fall off down over pole you can break your back.
The horse also has equipment on. First off all it have a saddle on. The saddle sit you in and it give you support if you come out of balance. Then the horse has halters on. It is so you can manage it. You use you leg too, manage it.
The horse can too have gaiters on the leg protect if it seems to go against the jump.

When you are to competitions and you jump are there least 8 jumps on the pave. It can be in very many heights.

There are many different bound. There can be a water burial in many different sizes. You horse can be afraid of the bound, and if it wont jump you have 4 failure. If you have 12 failure you loose.

When you ride competitions you have light breeches on, and a black/dark blue jacket on. You riding boots are black and your riding helmet should be black, brown or dark blue.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "skriv om din sport" - på engelsk
  • #1   10. mar 2010 Jeg er en maga spade til engelsk så jeg syntes det lyder fint hehe smiley

• #2   10. mar 2010 måske liiiidt google translate smiley Taak

• #3   10. mar 2010 Google Translate er ikke din ven når det gælder afleveringer..

Fx. But there are doesn’t so many horses there can it.
    Denne sætning giver slet ikke mening...

Men: But not many horses can do that

• #5   10. mar 2010 Kikkede den hurtigt igennem og ikke særlig grundigt. Der var en fejl der sprang mig i øjnene, den næsver Krisitna også:
    I 3. linie:
    But there are doesn’t
    Skal enten rettes sådan som hun skriver eller:
    But there aren't/but there are not ...

• #6   10. mar 2010 ok super smiley
    For den gamle til at rette det når jeg kommer hjem smiley

Tak for hjælpen smiley

• #7   10. mar 2010 Showjumping is a sport were you jumps over obstacles with a horse. If you have a really good horse it can jump up to 2 meters.
    But there are not so many horses which can do it.

When you jump you use a lot of equipments. You use first of all a riding helmet. The riding helmet protect your head if you fall off. You have a jump west because if you fall off down over pole you can break your back.
    The horse also has equipment on. First off all it have a saddle on. you have to sit in the saddle and it give you support if you come out of balance. Then the horse has halters on. It is so you can manage it. You use you leg too, manage it.
    The horse can too have gaiters on the leg protect if it seems to go against the jump.

When you are to competitions and you jump are there least 8 jumps on the pave. It can be in very many heights.

There are many different bound. There can be a water burial in many different sizes. Your horse can be afraid of the bound, and if it wont jump you have 4 failure. If you have 12 failure you loose.

When you ride competitions you have light breeches on, and a black/dark blue jacket on. Your riding boots are black and your riding helmet should be black, brown or dark blue.

har rettet teksten (;

har gennemsnit på 11,3 i engelsk, såe jeg skulle mene det er megegt rigtigt nu ;D

• #8   10. mar 2010 der er godt nok stadig nogen fejl i teksten, jeg har ikke lyst til at rette i det og der ved løse opgaven men der er godt læsestof til inspiration på wikipedia under showjumping...
    Alle mine sproglærere har elsket at teksten lugtede af, at man havde siddet med næsen i en ordbog for at finde tillægsord og vendinger der kunne pifte sproget op eller gøre det mere elegant... englænderne har mange flere ord i deres sprog end vi har herhjemme.

hvis det var mig der skulle aflevere sådan en opgave ville jeg måske også lige starte med en indledning på en linje eller to om at det var "min sport" var en populær og publikum venlig sport, med udøvere i alle aldre og af begge køn, og så begynde med at beskrive reglerne bagefter...

det står skriv om din sport.. måske mangler der lidt om det du laver, hvilken hest? hvor mange præmier? stævner? yndlings spring ?? bedste oplevelse?

• #9   10. mar 2010 Det ser da rigtig godt ud smiley Men som de andre har skrevet er der lidt rod i grammatikken.

Hvorfor laver du en tråd, hvor du skriver at man evt kan rette i det, og så pludselig må man ikke skrive mere i emnet ??

Kommentér på:
"skriv om din sport" - på engelsk

Annonce